جارو رباتیک دلنیاکالا

توضیحات پروفایل

50829ed65c9c759b4df7c222628922bb chImage 1

جارو رباتیک دلنیاکالا

جارو های رباتیک دلنیاکالا – لوازم خانگی – جارو رباتیک – تردمیل – اسپیکر JBL – تلویزیون شیائومی

فروشگاه اینترنتی صوتی و تصویری لوازم خانگی دلنیاکالا

آدرس سایت دلنیاکالا: www.delniakala.com

شماره تماس با دلنیاکالا: 02133793217      09102714105     09120228470     09121254344

جارو رباتیک

آدرس دفتر مرکزی دلنیاکالا: تهران، خیابان پیروزی، خیابان 21 متری دهقان، کوچه شهید تبریزی، پلاک 45، واحد 2

آدرس فروشگاه جهت خرید حضوری اجناس آنتیک: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش چهارراه هویزه، فروشگاه گنجینه

آدرس ایمیل دلنیاکالا: [email protected]

فروشگاه اینترنتی دلنیاکالا، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین
دلنیا در زبان کردی به معنای اعتماد، اطمینان و راحتی می باشد و زمانی که انسان از وسیله ای یا کاری خیالش راحت باشد، به آن دلنیا گفته می شود و علت انتخاب این نام، ارائه اجناس مطمئن، خدمات مطمئن، دریافت آسان و مطمئن کالای مورد درخواست مشتری است.

اهداف این سایت تهیه کالای مطمئن و با کیفیت از تولید کننده و ارائه آن با قیمت مناسب به مصرف کننده بدون واسطه می باشد و قصد اشتغال زایی برای جوانان این مرز و بوم می باشد. در بخش زیر به اهداف و اقدامات سایت پرداخته ایم.

با توجه به تورم و گرانی اجناس، تهیه آن با قیمت پایین برای اقشار جامعه از جمله کارمند و کارگر و بخصوص قشر ضعیف جامعه مشکل می باشد لذا برابر هماهنگی بعمل آمده با تولید کننده ها، این کالاها با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در زمان کوتاه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

کالای ارائه شده دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش میباشد و مشتریان محترم می توانند با آرامش کالای خریداری شده را مصرف نمایند. برای خرید اسپیکر JBL، تردمیل، تلویزیون شیائومی و جارو رباتیک و دیگر لوازم خانگی خود به دلنیاکالا مراجعه کنید.

قیمت های ارائه شده کاملا اقتصادی بوده و نسبت به قیمت های بازار تفاوت فاحش دارد.

سعی گردیده نیازهای یک خانواده ایرانی بررسی و تامین گردد. ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم (حتی ایام تعطیل)

🔥بهترین قیمت | فروش قسطی | مشاوره تخصصی و رایگان | خرید حضوری و آنلاین | ارسال زیر 2 ساعت در تهران
💯💯 آخرین قیمت را از ما بخواهید 💯💯 گارانتی 100 روزه دلنیاکالا، تضمین بهترین قیمت، ارائه کالای اصل، اورجینال و آکبند به همراه مشاوره و آموزش تخصصی قبل و بعد از خرید🔥جارو رباتیک🔥 ⭐⭐ این کالا با تخفیف شگفت انگیز به فروش می‌رسد کافیست تماس بگیرید ⭐⭐ 🔥💯 دارنده بهترین و تنها ترین واحد تعمیرات تخصصی جارو های رباتیک در ایران 🔥💯

#دلنیاکالا #جارو_رباتیک #جارورباتیک #تلویزیون_هوشمند #تلویزیون_شیائومی #شیائومی #Xiaomi #تردمیل #جی‌بی‌ال #جی_بی_ال #JBL #اسپیکر_جی_بی_ال #اسپیکر_جی‌بی‌ال #اسپیکر_JBL #جاروهای_هوشمند #جارو_های_هوشمند #جاروی_هوشمند #جاروبرقی_روباتیک

فروشگاه اینترنتی صوتی و تصویری لوازم خانگی دلنیاکالا

لوازم خانگی و وسایل برقی بخش مهمی از یک خانه هستند. زندگی بدون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون و انواع وسایل برقی دیگر تقریباً غیرممکن است. امروزه این لوازم  براساس دانش و تکنولوژی روز ساخته می‌شوند و قیمت نسبتاً بالایی دارند. عمده‌ی لوازم خانگی به آشپزخانه‌ی یک خانه مربوط می‌شود که قلب هر خانه است.

یخچال یکی از اجزای مهم هر آشپزخانه است، این وسیله در حال حاضر در مدل‌ها و سایزهای گوناگون طراحی و تولید می‌شود. امروزه تولید و استفاده از یخچال و یخ‌زن‌های دو در بسیار متداول شده است. این یخچال‌های دوقلو نسبت به یک یخچال و یک فریزر جای کمتری را اشغال می‌کنند و دارای امکانات ویژه‌ای مانند تصفیه‌ی آب، یخ‌ساز و طبقات و کشوهای مجزا هستند.

بر روی برخی از این یخچال‌های نمایشگر برای تنظیم دما و شرایط داخلی یخچال تعبیه شده است که وضعیت درون یخچال را به مصرف‌کننده نشان می‌دهد. برخی از یخچال‌ها دارای قفل کودک هستند و می‌توان از این طریق از باز کردن مکرر در یخچال توسط کودکان و بچه‌ها جلوگیری کرد. تقریباً تمامی یخچال‌های جدید اخطار بازماندن درب را دارند و از این طریق به مصرف‌کننده هشدار می‌دهند تا بیش از حد هوای خنک و مطبوع یخچال خارج نشود.

یکی دیگر از لوازم برقی خانه، تلویزیون است. تلویزیون‌ها در سایزها و مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. تلویزیون‌های جدید دارای صفحات نمایش صاف یا خمیده هستند و از امکانات خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند و امکان اتصال به وسایل هوشمند دیگر، usb، اینترنت و … را دارند.

وسایل شست‌وشو مانند ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی نیز از محبوب‌ترین لوازم خانگی هستند. ماشین ظرف‌شویی در پایان مهمانی‌ها و جشن‌ها به کمک افراد خانواده می‌آید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی ظرف‌ها را تمیز و خشک تحویل می‌دهد. استفاده از لوازم خانگی و لوازم برقی علاوه‌بر جلوگیری از اتلاف وقت، مانع از اسراف در آب و مواد شوینده نیز می‌شود.

لوازم خانگی و لوازم برقی تنها مربوط به لوازم آشپزخانه نیست. تمامی لوازم پخت‌وپز، لوازم شست‌وشو، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تصفیه‌کننده‌ها و چرخ خیاطی جزو این دسته قرار می‌گیرند. برای خرید هر یک از این وسایل علاوه‌بر توجه به قیمت و کیفیت به هم خوانی رنگ‌ آن‌ها با سایر وسایل خانه باید توجه کرد. زوج‌هایی که قصد خرید لوازم منزل دارند باید به رنگ و دیزاین لوازم خانگی توجه کنند و آن‌ها را مطابق با سبک دکوراسیون خانه‌شان انتخاب کنند.

جارو رباتیک دلنیاکالا

جارو برقی رباتیک ذلنیاکالا http://www.delniakala.com/ جارورباتیک جارو رباتیک

یکی از محصولات جدید دنیای دیجیتال جاروبرقی رباتیک است. جاروبرقی رباتیک می تواند با چند حرکت ساده تمام فضای موردنظر شما را جارو کرده و یا حتی تی بکشد.

جاروبرقی رباتیک همانطور که از اسم آن مشخص است نوعی جاروبرقی هوشمند است که بدون نیاز به وجود شما و با تنظیم ان می تواند فضای مورد نظر شما را در زمان مشخص شده جارو کند.

جاروبرقی‌های روباتی علاوه بر تمیز کردن خودکار کف‌ها، دارای لیزر و در برخی موارد دوربین داخلی در جلو و زیر هستند تا از برخورد آن‌ها به مبلمان و اشیاء دیگر جلوگیری کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند سقوط قریب‌الوقوع از ارتفاع را تشخیص دهند تا از پله‌ها هم پایین نیایند. برخی از جاروبرقی‌های روباتی حتی دارای مخزن آب داخلی هستند تا پس از جاروبرقی، کف‌ فضای موردنظر را نیز تمیز کنند.

جاروبرقی روباتیک با باتری‌های قابل شارژ تغذیه می‌شود و معمولا می‌تواند کل خانه را با یک بار شارژ تمیز کند. حتی برخی از آنها دارای ایستگاه‌های docking هستند و به محض اینکه سطح باتری آن‌ها به شدت پایین می‌آید، برای شارژ مجدد باز می‌گردانند، بنابراین لازم نیست شارژ کردن آنها را به خاطر بسپارید.

هنگامی که صحبت از جمع کردن گرد و غبار و خاک از فرش‌ها و کف‌های سخت به میان می‌آید، جاروبرقی‌های روباتیک مانند جاروبرقی‌های بزرگتر عمل می‌کنند: با استفاده از یک سری برس و در برخی موارد یک میله برس چرخان، برای بلند کردن و جمع آوری کثیفی‌ها کار می‌کنند.

معمولاً کثیفی قبل از رسیدن به محفظه گرد و غبار از طریق یک فیلتر فشار داده می‌شود، در حالی که برخی جاروبرقی‌های روباتیک باید به صورت دستی تخلیه شوند، برخی دیگر به طور خودکار محتویات محفظه گرد و غبار خود را به داخل یک سطل گرد و غبار بزرگتر در یک ایستگاه انتقال می‌دهد، بنابراین می‌تواند چندین بار خانه شما را جارو کند و نیازی به تمیز کاری هم نداشته باشد.

بیشتر جاروبرقی‌های روباتی دایره‌ای هستند، بنابراین برای اطمینان از تمیز شدن گرد و غبار و زباله‌هایی که روی تخته‌های قرنیز نشسته و لبه‌های اتاق نیز جمع‌شده، تعدادی برس کوچک‌تر وجود دارد که از محیط جاروبرقی امتداد می‌یابند.

لیزرهای مادون قرمز توسط جاروبرقی‌های روباتیک گران‌تر برای ارزیابی اندازه و شکل اتاق استفاده می‌شود، در حالی که مدل‌های ارزان‌تر به نوارهای مرزی فیزیکی تکیه می‌کنند که باید روی زمین قرار دهید تا اطمینان حاصل شود که روبات‌ها فقط در یک منطقه خاص تمیز می‌کنند. با استفاده از هر دو روش، جاروبرقی رباتی معمولا در یک الگوی منطقی در اطراف اتاق حرکت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که هر اینچ از فرش یا کف سخت تمیز می‌شود.

این حسگرها همچنین زمانی که ربات جاروبرقی بین اتاق‌هایی با کف‌پوش‌های مختلف حرکت می‌کند، مثلاً فرش یا کف‌های سخت، استفاده می‌شود تا بین این دو گیر نکند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که کارها طبق برنامه انجام می‌شوند یا می‌توانید از یک برنامه (یا حتی کنترل از راه دور) برای شروع فرآیند تمیز کردن استفاده کنید، می‌توانید زمان‌بندی‌ها را برای زمانی که تمیز کردن باید انجام شود، تنظیم کنید.

همه جاروبرقی‌های رباتی زمانی که نیاز به شارژ مجدد داشته باشند به شما هشدار می‌دهند، اگرچه برخی از جاروبرقی‌ها به طور خودکار به محل اتصال خود باز می‌گردند تا در صورت وقوع این اتفاق خود را شارژ کنند. شارژ مجدد ربات جاروبرقی نیز می‌تواند بین پنج تا هفت ساعت طول بکشد.

چگونه جاروبرقی‌های رباتیک دلنیاکالا از تمیز شدن خانه اطمینان حاصل می‌کنند؟

دلنیاکالا http://www.delniakala.com/ جارو رباتیک

بیشتر جاروبرقی‌های روباتیک از یک یا دو برس چرخان که با یک یا چند برس چرخشی جفت می‌شوند، تشکیل شده‌اند. اینها با هم کار می‌کنند تا زباله‌ها را به داخل بیاورند، جایی که مکانیسم خلاء مواد را به داخل سطل زباله می‌مکد.

هر چیزی که یک ربات جمع آوری می‌کند در یک محفظه قابل جابجایی ذخیره می‌شود. هنگامی که این قسمت پر شد، معمولا باید هر هفته، گاهی اوقات هر چند روز یکبار، آن محفظه را خالی کنید. مدل‌های گران‌تر دارای ایستگاه‌های تخلیه خودکار هستند که فقط پس از چند هفته نیاز به تخلیه محفظه دارند.

جاروبرقی رباتیک نیز به سنسورهای مختلف وابسته است. سنسورهای رو به پایین برای جلوگیری از موانع اساسی عمل می‌کنند. مدل‌های بهتر دارای حسگرهای رو به جلو هستند که می‌توانند اتاق‌ها را نقشه برداری کنند و یا مبلمان را برای تمیز کردن هدفمند شناسایی کنند.

ساده‌ترین ربات‌ها را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که با استفاده از کنترل‌های روی دستگاه، بر اساس برنامه اجرا شوند. مدل‌های هوشمندتر را می‌توان با برنامه‌های تلفن یا حتی بلندگوهای هوشمند کنترل کرد. به طور کلی، هرچه جاروبرقی هوشمندتر باشد، بهتر است، زیرا امکانات بیشتری ارائه می دهد.

برخی از جاروبرقی‌ها دارای ملحقات پاک کننده هستند. اینها معمولا به کار بیشتری نیاز دارند، از جمله پر کردن آب تمیز و تخلیه آب کثیف و یا تعویض ضمیمه داخل و خارج. با این حال، پیشرفته‌ترین جاروبرقی‌ها می‌توانند بین تی کشیدن و جارو کردن در حین کار جابجا شوند.

آیا جاروبرقی رباتیک ارزش خرید دارد؟

جارو رباتیک دلنیاکالا http://www.delniakala.com/

در مجموع، جاروبرقی‌های روباتی گرانتر از جاروهای شارژی یا سیمی هستند، زیرا شما برای راحتی اضافی که مجبور نیستید خودتان جارو کشیدن را انجام دهید، هزینه می‌کنید، بنابراین باید تعیین کنید که چقدر می‌خواهید برای این امتیاز بپردازید. به خصوص اگر می‌خواهید یک تجربه ساده تر داشته باشید. جاروبرقی‌های رباتی برای تمیز کردن سریع و منظم عالی هستند، اما جایگزینی برای تمیز کردن عمیق معمولی نیستند تا حدی به این دلیل که سطح مکش یکسانی را ارائه نمی‌دهند و به همین دلیل باید در کنار جارو برقی سیمی استفاده شوند.

جاروبرقی‌های روباتی معمولاً سطل‌های زباله با ظرفیت کمتری نسبت به بهترین جاروبرقی‌ها نیز دارند، بنابراین نیاز به تخلیه مخزن آنها بیشتر است. ما همچنین توصیه می‌کنیم قبل از تنظیم ربات جاروبرقی، مطمئن شوید که کف شما فاقد کابل‌های شارژ، جوراب‌های کثیف یا سایر موارد است.

اگر هیچ یک از اینها برای شما مشکل ساز نیست، خرید جاروبرقی رباتیک از فروشگاه دلنیاکالا را به شما پیشنهاد می کنیم.

شماره تماس با دلنیاکالا: 02133793217      09102714105     09120228470     09121254344

آدرس دفتر مرکزی دلنیاکالا: تهران، خیابان پیروزی، خیابان 21 متری دهقان، کوچه شهید تبریزی، پلاک 45، واحد 2

آدرس فروشگاه جهت خرید حضوری اجناس آنتیک: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش چهارراه هویزه، فروشگاه گنجینه
امتیاز شما به این پروفایل

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک دلنیاکالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا