توضیحات پروفایل

dyan shop دیان شاپ

دیان شاپ مرکز فروش لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و لوازم جانبی تلفن همراه

آدرس سایت دیان شاپ: www.dyan.shop

شماره پشتیبانی شبکه مجازی: 09962168738

شماره فروشگاه دیان شاپ: 05132734609

شماره فکس: 05132734609

پست الکترونیک: [email protected]

آدرس : خراسان رضوی، مشهد، بلوار نبوت، نبوت ۲۵، علامه طباطبایی ۹، پلاک ۵۴۳

tv snowa dyan.shop

دیان شاپ مرکز فروش لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و لوازم جانبی تلفن همراه

فروشنده برندهای معتبر:
اسنوا، دوو، بست، پاکشوما، سام الکترونیک، الکترو استیل، دستلوکس، جنرال، البرز، وریتی، پاناتک، تی گیت، پی نت، دیان، هوکو، بروفون، مکدودو، مکسیدر و…

برای خرید اقساطی میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و از شرایط وام کالا و هم چنین خرید چکی مطلع شوید و همچنین برای تحویل کالا به صورت فوری میتوانید با ما در ارتباط باشید.

برای خرید یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و دیگر لوازم منزل خود به دیان شاپ مراجعه کنید.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس ویژن مدل TS552-AWD/ASD

مزایای خرید از دیان شاپ:

50 روز برگشت
برنامه حمایت از مصرف کننده

پشتیبانی 24/7 برای هر سوالی که دارید

بهترین کیفیت
سالیان سال تجربه و سابقه در بازار

 

شاپ

پس کرایه

هزینه ارسال لحظه دریافت

icons8 calendar 96 1

50 روز برگشت

برنامه حمایت از مصرف کننده

icons8 hotline 96

پشتیبانی 24/7

اگر هر سوالی دارید

icons8 like 96
درباره دیان شاپ

فروش لوازم خانگی ، لوازم الکترونیک و لوازم جانبی تلفن همراه

فروشنده برند های معتبر

پخش و فروش لوازم خانگی منزل و لوازم برقی

سال شروع به کار 1400

طرف قرارداد با شرکت های اسنوا، دوو، پاکشوما، مادیران، الکترو استیل، سام الکترونیک

شماره پشتیبانی شبکه مجازی: 09962168738

شماره فروشگاه : 05132734609

شماره فکس: 05132734609

پست الکترونیک: [email protected]

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار نبوت، نبوت ۲۵، علامه طباطبایی ۹، پلاک ۵۴۳

لوازم خانگی، دستگاه‌هایی هستند که کارهای روزانهٔ خانه‌داری را آسان‌تر می‌کنند. این وسایل زندگی انسان را متحول کرده‌اند و سبب بهبود بهداشت و تغذیهٔ عمومی شده‌اند. برخی از گونه‌های وسایل خانگی مانند چراغ خوراک‌پزی، یخچال، فریزر، چرخ گوشت، مخلوط‌کن و مایکروفر، برای تهیه و نگهداری غذا در آشپزخانه به کار می‌روند. از برخی دیگر، مانند ماشین لباس‌شویی، رخت‌خشک‌کن، ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی، برای نظافت استفاده می‌کنند و از برخی برای تفریحات و سرگرمی استفاده می‌شود مانند تلویزیون. برخی از لوازم خانگی برقی هستند و برخی دیگر غیر برقی.

در کالاهای کوچک طراحی به‌طور سنتی با چوب،فلز یا پلاستیک ساخته شده‌اند که این موارد هم‌اکنون کمیاب هستند، اما در کالاهای اصلی معمولاً از رنگ روشن و یا طراحی زیبا استفاده شده‌اند و هنوز هم بسیاری از آنها وجود دارد. این تقسیم‌بندی در بخش خدمات و تعمیرات این گونه محصولات نیز محسوس است. کالاهای کوچک معمولاً به دانش و مهارت فنی بالایی نیاز دارند (که با گذشت زمان پیچیده‌تر می شوند، مانند لحیم‌کاری)، در حالی که برای تعمیر کالاهای اصلی به دستگاه‌ها و فناوری‌های نوین بیشتری “مهارت تخصصی” نیازمند است. انواع جدید لوازم خانگی، لوازم خانگی هوشمند است. تلویزیون های هوشمند، ماشین لباسشویی هوشمند، اسپرسوساز هوشمند، چای ساز هوشمند، برخی از اقلام لوازم خانگی هستند که هوشمند شده اند تا خانه های هوشمند را تکمیل کنند.

وسایل آشپزخانه ابزارهایی هستند که با یاری آنها مواد خوردنی را می‌توان به گونه‌ای غذا تبدیل کرده و آماده خوردن کرد.[۱] همچنین می‌توان از ظروف آشپزخانه برای نگهداری یا نگهداری مواد غذایی قبل یا بعد از آماده‌سازی استفاده کرد.

این ابزارها را می‌توان به دسته‌های گوناگونی بخش کرد:

  • ابزار آشپزی
  • لوازم آشپزخانه
  • اثاثیه آشپزخانه
  • ظروف آشپزخانه
  • ابزار پذیرایی
  • منسوجات آشپزخانه
  • ابزار نظافت

محل وسایل آشپزخانه باید طوری طراحی شود که شخص خانه‌دار مدت زمان کمتری بایستد. فضای بین وسیله‌های اصلی آشپزخانه (سینک ظرفشویی، اجاق گاز و یخچال) معمولاً با کابینت پر می‌شود و برای ایجاد فضای بیشتر برای ذخیرهٔ مواد غذایی و… عمق این کابینت‌ها روی زمین ۶۰ سانتی‌متر و در کابینت هوایی ۳۵ سانتی‌متر است؛ زیرا کابینت‌های هوایی میزان وزنی که تحمل می‌کند کمتر است و همچنین کابینت هوایی باید در ارتفاعی که دست انسان می‌رسد قرار گیرد که ارتفاعی در حدود ۲ متر است. اگر قرار باشد پنجره‌ای بین فضای آشپزخانه و پذیرایی باشد این پنجره در راستای چشم انسان قرار می‌گیرد یعنی در ارتفاع ۱۵۰ سانتی‌متر. در آشپزخانه‌هایی که دو ردیف کابینت داریم فاصلهٔ این دو ردیف باید حداقل ۱٫۲ متر باشد.

از آن‌جایی که شخص خانه‌دار مدت زمان زیادی را در مقابل سینک ظرف‌شویی صرف می‌کند بهتر است در مقابل سینک پنجره‌ای رو به فضای باز باشد تا فضای دلنشینی ایجاد کند و باعث رفع خستگی فرد شود و همچنین وجود این پنجره باعث ورود نور خورشید و جریان هوا می‌شود که رطوبت اطراف سینک را از بین می‌برد. این پنجره باید ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر بالاتر از سینک باشد. طول سینک ظرفشویی دوقلو با سطح آبکشی ۱۵۰ سانتی‌متر است بهترین ارتفاع برای سینک و گاز بین دو عدد ۸۵ سانتی‌متر و۹۲ سانتی‌متر است. برای لوله‌کشی شیر آب سینک باید انشعابی در زیر سینک در نظر گرفته شود که برای ماشین ظرفشویی و ماشین لباس‌شویی استفاده می‌شود. در نتیجه در صورت وجود این دو وسیله در آشپزخانه محل استقرار آن‌ها باید در نزدیک سینک باشد.

اجاق گاز که به منظور پخت‌وپز مورد استفاده قرار می‌گیرد باید در دو طرف خود کابینت کافی داشته باشد و همچنین باید دارای تهویهٔ مناسب باشد. این تهویه باید به‌وسیلهٔ هود انجام گیرد. هواکش این هود اگر در دیوار باشد نباید مسافت زیادی را طی کند تا به فضای باز برسد. در نزدیکی گاز نباید پنجره باشد زیرا جریان هوا موجب خاموشی شعله و در نهایت آتش‌سوزی می‌شود. پهنای استاندارد گاز ۶۰ سانتی‌متر است. یخچال و فریزر چون وسیله‌ای است که عموم افراد خانه از آن استفاده می‌کنند ترجیحاً در نزدیکی ورودی آشپزخانه قرار می‌گیرد. در این رابطه به فضای لازم برای باز کردن در آن‌ها باید توجه کرد. در اطراف یخچال و فریزر باید کابینت باشد. برای راحت‌تر برداشتن و گذاشتن وسایل، پهنای یخچال استاندارد ۶۰ سانتی‌متر است

awaqw234 awdsxa 430x911 1

دیان شاپ مرکز فروش لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و لوازم جانبی تلفن همراه

آدرس سایت دیان شاپ: www.dyan.shop

شماره پشتیبانی شبکه مجازی: 09962168738

شماره فروشگاه دیان شاپ: 05132734609

شماره فکس: 05132734609

پست الکترونیک: [email protected]

آدرس : خراسان رضوی، مشهد، بلوار نبوت، نبوت ۲۵، علامه طباطبایی ۹، پلاک ۵۴۳

 

امتیاز شما به این پروفایل

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیان شاپ مرکز فروش لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و لوازم جانبی تلفن همراه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا