توضیحات پروفایل

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

سالن زیبایی پنبه با خدمات تخصصی کراتین و پروتئین تراپی در ستارخان خدمتگزار شما زیباجویان می باشد.

PANBEH BEATY SALON

VIP BEATY SALON

راه های ارتباط با ما:

سالن زیبایی پنبه

 

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

شماره تماس:09124260928

 

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

panbeh.beatysalon@

152898 405874 1 2

در ستارخان

°خدمات سالن زیبایی پنبه°

کراتین تخصصی

 

کراتین موی صاف

 

کراتین موی احیایی

پروتئین تراپی

احیای مو

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

مزیت های سالن زیبایی پنبه

ارائه بهترین خدمات

ما مدعی هستیم بر اساس جنس موی شما بهترین کار ترکیبی رو براتون اجرا میکنیم.

ضمانت کیفیت

سلامت موهای شما برای ما بالاترین اولویت رو داره پس نگران کیفیت کار نباشید.

قیمت گذاری منصفانه

یکی ازمهمترین فاکتورهای مجموعه ما اینه که، ما بر اساس توان مالی شما، خدماتمون رو به بهترین شکل به شما ارائه میدیم

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

♦همه خدمات سالن زیبایی پنبه

کراتین تخصصی {انواع کراتین}

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

امروزه داشتن موهایی زیبا ، لطیف و سالم دغدغه همه افراد و به ویژه بانوان است. یکی از روش‌های دستیابی به موهای صاف و ابریشمی کراتین مو است. کراتینه یک روش شیمیایی برای صافی مو می‌باشد که به وسیله‌ی ماده‌ای به نام کراتین انجام می‌شود. این روش می‌تواند موهای فر، وز و مجعد شما را به موهایی صاف، لخت و ابریشمی تبدیل کند. لازم به ذکر است که این روش موقتی می‌باشد و بسته به چگونگی نگهداری شما از موهایتان بین سه تا شش ماه ماندگاری دارد. درواقع کراتین نوعی پروتئین است که به صورت طبیعی در موهای شما وجود دارد. کراتین نسبت به بقیه پروتئین‌ها مقاومت بیشتری در برابر خراشیدگی ، کشش و موخوره دارد و علاوه بر تمام این موارد باعث افزایش شادابی و لطافت مو‌های سر می‌شود.

انواع کراتین مو

موها یکی از ویژگی های ظاهری مهم در افراد است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر و اعتماد به نفس افراد داشته باشد. بنابراین لازم است به دنبال بهترین و مناسب‌ترین روش برای افزایش زیبایی و جلوه موهای خود باشید. یکی از این روش‌ها کراتینه مو است که موهای شما را برای مدت زمان نسبتا طولانی شاداب و لطیف نگه می‌دارد. پیش از هر چیز لازم است که بدانید کراتینه مو دارای روش های متعددی است که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

کراتین موی صافی

کراتین موی صافی به منظور اصلاح ساختار مو و صافی مو انجام می‌شود. در روش کراتین موی صافی موها با استفاده از محصولات شیمیایی ضخیم می‌شوند. این محصولات شیمیایی ساختار مو را از طریق شکستن پل‌های دی‌سولفید بین زنجیره‌های کراتین بازیافت می‌کنند. در نهایت مو‌های شما کاملا صاف‌، نرم و درخشان می‌شود.

کراتین موی احیا

 روش کراتین موی احیا همانطور که از نامش پیدا ‌است به منظور تغذیه و تقویت موهای آسیب دیده انجام می‌شود. در این فرایند مو‌ها توسط محصولات حاوی کراتین و همینطور مواد تقویت کننده از جمله انواعی از ویتامین‌ها و همچنین روغن‌های طبیعی تغذیه می‌شوند. کراتین به عنوان پروتئین اصلی در ساختار مو‌ها باعث تقویت و احیای موها می‌شود. این روش باعث بازسازی و ترمیم ساختار مو‌های شما می‌شود و در نهایت مو‌ها سالم ، ضخیم و درخشان می‌گردد.

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

تفاوت کراتین موی صافی و کراتین موی احیا

در واقع هر دو روش کراتین موی صافی و کراتین موی احیا باعث شادابی و زیبایی مو‌ها می‌شود اما تفاوت‌های چشم‌گیری هم میان آن‌ها وجود دارد. هدف اصلی کراتین موی صافی، صاف و لخت کردن مو‌ها همراه با کاهش حجم ‌آن است اما هدف اصلی کراتین موی احیا بازسازی و تقویت مو‌ها است. در کراتین موی صافی محصولات شیمیایی مشابه فرمالدئید استفاده می‌شود و این در حالی است که در کراتین موی احیا عوامل تقویت کننده مو مانند ویتامین ها، پروتئین ها و روغن های طبیعی مو‌ها را تغذیه می‌کنند. کراتین موی صافی با استفاده از مواد شیمیایی مو‌های شما را نرم و صاف می‌کند اما کراتین موی احیا با استفاده از مواد تقویت کننده موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. ماندگاری کراتین موی صافی بسته به چگونگی نگهداری از مو‌ها بین 3تا 6 ماه است اما عملکرد کراتین موی احیا بین 1تا 3 ماه است.

راه های ارتباط با ما:

سالن زیبایی پنبه

 

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

شماره تماس:09124260928

 

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

panbeh.beatysalon@

152898 405874 1 2

در ستارخان

پروتئین تراپی

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

ظاهر و سلامت مو اثر بزرگ و شگرفی در بالا بردن اعتمادبه‌نفس راجع به چهره و زیبایی دارد. برای همین است که روش‌های مختلف احیا و انواع تراپی مو تا این حد طرفدار دارند. شاید تا به‌ حال اسم کراتینه، پروتئین تراپی و … را شنیده باشد، این‌ها همگی از روش‌های احیا مو به شمار می‌روند

چرا نیاز به مراقبت از مو داریم

مراقبت از مو نه تنها برای ظاهر بهتر، بلکه برای بهداشت کلی و سلامت بدن نیز مهم است. گاهی ممکن است با مراقبت نکردن از مو سلامت پوست سر خود را به خطر بیندازید و این یک زنگ خطر برای سلامت شماست. همچنین مراقبت از مو باید به یک روتین در زندگی هر فردی تبدیل شود زیرا:

اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهد

وضعیت سلامت موها تأثیر قابل‌توجهی بر نحوه نگاه هر فرد نسبت به خود دارد. انواع تراپی مو در کنار احیای موها، اعتمادبه‌نفس شما را هم احیا می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که از ظاهر خود لذت ببرید. مراقبت از مو به شما کمک می‌کند که در هر موقعیتی، چه ملاقات با دوستان یا یک مصاحبه شغلی، اعتمادبه‌نفس داشته باشید. فراموش نکنید عزت نفس کلید اصلی موفقیت است.

رشد مو را تقویت می‌کند

مراقبت از مو برای حفظ سلامت و تندرستی آن‌ها بسیار مهم است، زیرا موهایی که به‌درستی مراقبت نمی‌شوند ممکن است دچار مشکلات متعددی مثل موخوره، حالت وز، خشکی و شکنندگی شوند. تمامی این آسیب‌ها باعث می‌شود تا رشد مو از حالت طبیعی کمتر باشد. یک متخصص با معرفی انواع احیا مو به شما و انتخاب روش درمان صحیح، راه را برای داشتن موهای سالم با رشد طبیعی باز خواهد کرد.

از ریزش موی زودرس جلوگیری می‌کند

مراقبت از موها و امتحان یکی از انواع تراپی مو دارای فواید فراوانی است. در این روش‌ها اغلب از مواد مفید و مهم برای رشد مو استفاده می‌شود. این مواد علاوه بر اینکه حافظ سلامت موهای شما هستند، احتمال ریزش زودرس موها را هم تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

تراپی به چه معناست؟

تراپی مو به روش‌هایی برای درمان موهای آسیب‌دیده در اثر بی‌توجهی، رنگ و دکلره مکرر و یا قرار گرفتن در معرض مواد آلاینده گفته می‌شود. در طول زمان ممکن است موهای شما آسیب‌های متعددی چون خشکی و کم‌آبی، از دست دادن پروتئین و کراتین طبیعی را تجربه کنند. این مشکلات هر کدام روش‌های درمانی خاص خود را دارند که به تراپی یا احیا مو شهرت دارد. پیش از امتحان هر روش باید نوع و میزان آسیب مو توسط یک فرد متخصص سنجیده شود و بعد روش درست و مناسب را انتخاب کنید.

انواع روش‌های تراپی مو{پروتئین تراپی}

هیچ‌چیزی بدتر از موهای آسیب‌دیده و خشک نیست، به خصوص وقتی قرار است برای یک مهمانی موهای خود را رها کنید و از وضعیت آن‌ها اصلاً راضی نیستید. در این‌گونه موارد باید به دنبال انواع تراپی مو باشید تا با کمک آن‌ها موهای خود را به درخشندگی و سلامت اولیه خود برگردانید. برای همین در ادامه با معرفی انواع احیا مو با شما همراه هستیم تا بدانید کدام روش برای شما بهترین است.

پروتئین تراپی

ساختار مو تا حد زیادی از پروتئین تشکیل شده‌ است. زمانی که موهای شما رطوبت و مواد مغذی را از دست می‌دهد، پروتئین در آن شروع به تجزیه می‌کند و در نتیجه موها، درخشندگی و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا تأمین پروتئین برای موهای آسیب‌دیده می‌تواند مفید باشد و آن را احیا کند.

در پروتئین مومحلول‌هایی حاوی مواد مفید مانند پروتئین هیدرولیزشده گندم یا اسیدهای آمینه مستقیماً روی مو اعمال می‌شود. این مواد مانعی در اطراف فولیکول ایجاد می‌کنند که برای حفاظت مو از آسیب بیشتر کاربردی است. پروتئین تراپی علاوه بر کاهش آسیب به مو، بر افزایش تراکم، قابلیت ارتجاعی و استحکام مو تأثیر می‌گذارد و شکستگی و دو شاخه شدن انتهای مو را کم می‌کند. امتحان این روش برای انواع مو بی‌خطر است و در سالن زیبایی یا خانه می‌توانید آن را انجام دهید.

سالن ‏زیبایی ‏پنبهخدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

احیای مو

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

صافی و احیاء مو چیست؟

صافی و احیاء مو از مهمترین فعالیت‌هایی است که اکثر افراد در جهان برای بهبود ظاهر و سلامت موهای خود انجام می‌دهند. چرا که موهای سالم، درخشان و صاف، جزو آرزوهای بسیاری از افراد هستند. اما برخی از عوامل مانند استفاده مکرر از محصولات شیمیایی، حرارت بیش از حد، آلودگی محیطی و تغذیه ناصحیح می‌توانند به آسیب دیدگی و ضعف موها منجر شوند. در این مقاله، به بررسی روش‌ها، مزایا و کاربردهای صافی و احیاء مو خواهیم پرداخت.

از صافی ساده تا روش‌های پیشرفته‌تری مانند احیاء مو با استفاده از مواد شیمیایی، این روش‌ها به افراد کمک می‌کنند تا موهایی سالم، براق و زیبا داشته باشند. مو از شگفت انگیز ترین و مهمترین عنصر زیبایی در تمامی افراد خصوصا خانم ها می باشد و تقریبا تمام خانم ها تجربه تغییر رنگ مو را داشته اند. رنگ مو اغلب از مواد شیمیایی درست می شوند به همین جهت باعث بروز آسیب های متعددی به موهای شما می شوند. یکی از متداول ترین روش های تغییر رنگ مو، دکلره می باشد که باعث بروز آسیب های متعددی به موها خواهد شد.

صافی و احیاء مو یک فرایندی است که برای حذف گره‌ها، خشکی و ناهمواری از موها استفاده می‌شود. صافی و احیاء مو همچون ریباندینگ و پروتئین تراپیاز جمله روش هایی برای صاف و لخت کردن مو است که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند و یا به دنبال انجام آن هستند. این عمل با استفاده از کراتین که نوعی پروتئین است انجام می پذیرد.

افرادی که بر اثر عواملی مثل سوختگی موها که ناشی از استفاده مواد شیمیایی می باشد و موهای دمیج شده دارند می توانند از صافی و احیاء مو استفاده کننده و از این متد درمانی جهت ترمیم و تقویت موهایشان بهره ببرند. باید بدانید که اولین راه درمان موهای دمیج شده، کوتاه کردن آنها می باشد و راه حل دوم استفاده از روش صافی و احیاء مو است.

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

♦دلایل انتخاب ما♦

ارائه مشاوره رایگان

تیم حرفه ای ما برای تمام مشتریان مشاوره و در صورت نیاز، تست رایگان مو انجام میده

کادر مجرب و حرفه ای

تمامی پرسنل و تیم حرفه ای ما، زیر نظر خودمون آموزش دیدند و مورد تایید ما هستند

مبتکر ابداع انواع تکنیکهای ترکیبی

ما مدعی هستیم بر اساس جنس موی شما بهترین کار ترکیبی رو براتون اجرا میکنیم

ضمانت کیفیت

سلامت موهای شما برای ما بالاترین اولویت رو داره پس نگران کیفیت کار نباشید

قیمت گذاری منصفانه

یکی از مهمترین فاکتورهای مجموعه ما اینه که، ما بر اساس توان مالی شما، خدماتمون رو به بهترین شکل به شما ارائه میدیم

ماندگاری بالا

ماندگاری بالای خدمات ما، یکی از امتیازهایی هست که اگر یکبار مجموعه مارو انتخاب کنید، مشتری ثابت ما خواهید شد

راه های ارتباط با ما:

سالن زیبایی پنبه

 

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

شماره تماس:09124260928

 

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

panbeh.beatysalon@

152898 405874 1 2

در ستارخان

سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان

PANBEH BEATY SALON

VIP BEATY SALON

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن ‏زیبایی ‏پنبه ‏خدمات ‏کراتین ‏و ‏پروتئین ‏تراپی ‏در ‏ستارخان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا