توضیحات پروفایل

ee9a6330bf288760988d8946be5aa9d9 chImage 1 300x300 1

فروشگاه آرایشی و بهداشتی و پوشاک اوژن مال

 

فروشگاه آرایشی و بهداشتی و پوشاک اوژن مال از سال 1392 فعالیت خود را با ثبت سفارشات مردم از کشورهای خارجی ، چون ترکیه و امارات آغاز نموده و با تغییر اوضاع اقتصادی کشور ، کم کم جهت درک معیشت مردم ، با همکاری تولیدکننده های داخلی کشور و گلچین آن ها در بخش پوشاک از لحاظ کیفیت و قیمت ، فعالیت خود را گسترده تر کرد . با تحمل سختی ها و مشکلات چون گمرک و بسته شدن پیج اینستاگرام با هزاران نفر مشتری ، اما همچنان کنار شما ایستاده ایم. باشد روزی که با حمایت شما ، مهمان منازل عزیزان بیشتری باشیم. فروشگاه اینترنتی اوژن مال در راستای شفاف سازی با خریدار، سعی کرده است تا قوانین و شرایط خرید و ارسال کالا را برای مشتریان خود بطور شفاف بیان کند

شرح :یک مجموعه که فعلا در امر فروش پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی آیکیا
قابلیت ثبت سفارش کالای مورد نظر مشتری از ترکیه و.. با نرخ روز

مزایا :
وجود محصول اورجینال و فانتزی که تفکیک شده
کدهای تخفیف متنوع در صفحات مجازیمون بمناسبتای مختلف
ثبت سفارش از کشورهای خارجی
خرید قسطی با قساط کارت و( بزودی شاید دیجی پی)
فروش عمده و آماده همکاری با مغازه داران و همچنین آنلاین شاپ ها که بودجه محدود دارند

محصولات:

پکیج هدیه و بسته های اقتصادی

حراج ترکیه

آرایشی و بهداشتی

پوشاک زنانه

پوشاک مردانه

لوازم خانه و آشپزخانه

🔹انواع کفتان پولکی 👗در سایز بندی:فری سایز (38/48 ) جنس ابروبادی

به نوعی پیراهن سنتی که کاملا آستین بلند و آزاد است، کفتان گفته می شود. قد این لباس ها معمولا تا مچ پا است. این تن پوش در گذشته توسط آقایان مورد استفاده قرار می گرفت.بهتر است بدانید در حال حاضر پای لباس کفتان مجددا به صحنه مد باز شده و در دسته لباس های کاربردی و شیک قرار می گیرد؛ اگر به این نوع لباس ها علاقه مند هستید توصیه می شود حداقل یک مدل کفتان در کمد لباس های خود داشته باشید.استفاده از کفتان معمولا در هوای گرم و فصل بهار و تابستان کاربرد دارد و به عنوان یک استایل خنک و راحت شناخته می شود.در حال حاضر از کفتان به عنوان یک لباس ساحلی نیز استفاده می شود.این پوشاک بسیار خنک و راحت بوده و می توانید آن را بر روی لباس شنا و زمانی که از آب خارج می شوید تن کنید و با آن از آسیب های ناشی از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کنید.برای استفاده از کفتان به عنوان لباس ساحلی باید به سراغ مدل های لطیف و ظریف بروید تا تحمل گرما برایتان راحت تر باشد.بهترین جنس برای لباس های ساحلی انتخاب کفتان هایی با جنس نخ، پنبه و الیاف طبیعی است.با پوشیدن کفتان جلوه زیبا و شیکی در ساحل خواهید داشت.البته استفاده از کفتان های لطیف و ظریف در کویر نیز مناسب بوده و علاوه بر خنک نگهداشتن بدن می توانید عکس های جذاب و زیبا با استایل خود داشته باشید.

ezgif 7 bdba609611 1

🔹انواع تیشرت و لباس مردانه

بهترین پارچه برای تیشرت مردانه، جنس جودون و پنبه تیشرتی است.دلیل این موضوع دوام خوب این پارچه است. تیشرت‌های جودون، چروک نمی‌شوند و در ساعات طولانی در محل کار مشکلی پیش نخواهند آورد.در عین حال به راحتی شسته می‌شوند و گره گره هم نمی‌شوند.شما میتوانید تیشرت و لباس زیر مردانه را در فروشگاه آرایشی و بهداشتی و پوشاک اوژن مال تهیه کنید.

ezgif 3 0331f56083

 

🔹انواع بسته های هدیه اقتصادی

بسته های هدیه اوژن مال بسیار اقتصادی است و علاوه بر این شما میتوانید هدیه های متنوع و زیبا و کاربردی را  با بهترین قیمت، بهترین هدیه را به عزیزانتان هدیه بدهید.این بسته های هدیه تنوع بسیاری دارد و به راحتی میتوانید بسته مورد نظراتان را انتخاب کنید.

ezgif 7 dd91318414 1

 

🔹انواع لوازم آرایشی و بهداشتی وارداتی اصل

یکی از دغدغه های مشتریان هنگام خرید لوازم آرایشی به خصوص در خرید آنلاین اطمینان از اصالت کالا، کیفیت محصول و مطابقت با توضیحات آن است. به همین خاطر توصیه میکنیم برای راحتی خیال همواره خرید خود را از سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی انجام دهید.فروشگاه آرایشی و بهداشتی و پوشاک اوژن مال نیز با امکان تحویل حضوری  و به صورت آنلاین از سایت و اینستاگرام، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان بی شمار خود یکی از معتبرترین فروشگاه ها برای خرید لوازم آرایشی اصل محسوب می شود که محصولات خود را مستقیما از کشورهای خارجی وارد کرده و تاییدیه وزارت بهداشت دارد.

ezgif 7 7f44bed5fb 1

 

حقایقی در مورد مکمل های تقویت مو فیتو و هیرتامین…

این روزها هرکی ریزش مو داره یا از کم پشتی رنج میبره ، سریع با دو مکمل فیتو و هیرتامین برخورد میکنه…

بهترین قرص برای ریزش مو میتونه فیتو باشه اما قبلش کامل مطالعه کن..

20240411 123951

اگر به سلامتی خود اهمیت میدهید ، اول از همه بگیم که ازین دو برند تقلبی داخل ایران بسیار وجود داره و اگر از جای مطمعن تهیه نکنید ، بجای اینکه مشکلتون حل بشه ، با مصرفش متاسفانه به مشکلاتتون اضافه خواهد شد.

خیلی از بلاگرها بدون در اختیار داشتن اطلاعات کافی و لازم ، با گرفتن پول تبلیغات شروع به تبلیغ پیج هایی میکنند که خیلی از آن پیج ها هم اطلاعاتی در خصوص این محصولات ندارند و فقط فروش و سود برایشان مهم هست.

بطور مثال در معرفی قرص فیتو :

هر قوطی را ۱۲۰ تایی معرفی میکنند و قیمتی که برای محصول درج میکنند برای یک قوطی ۶۰ تایی میباشد و اگر اعتراض کنید علیه شما جبهه میگیرند.

خرید و آشنایی با قرص فیتو اورجینال با نام تجاری PHYTO :

قرص فیتو (PHYTO) یک مکمل غذایی حاوی عصاره‌ها و عناصر گیاهی مانند اسیدهای چرب امگا-۳، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که بیشتر برای تقویت و رشد موها، جلوگیری از ریزش مو و تقویت سلامت مو و پوست، و تقویت ناخن‌های شکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از راه‌های طبیعی محبوب برای درمان ریزش مو و در کنار آن تقویت ناخن های شکننده ، استفاده از مکمل‌های گیاهی و طبیعی است. مکمل فیتو (PHYTO) یکی از این مکمل‌های گیاهی است که به عنوان یک راهکار طبیعی برای حمایت از سلامت بدن مطرح شده است.

واژه “فیتو” به معنی گیاه در زبان یونانی است و به مواد موجود در گیاهان اشاره دارد. ویتامین‌های طبیعی فیتو ریشه گیاهی دارند ویتامین، اسید چرب و آنتی اکسیدان‌های لازم برای بدن سالم را در اختیار می‌گذارند. این مکمل غذایی برای سلامت و زیبایی مو و ناخن توصیه می‌شود که به‌خاطر آنتی اکسیدانی که دارد کراتین تولید کرده و باعث رشد و بلندتر شدن موها، مژه‌ها و ناخن‌ها می‌شود. شاید بتوان قرص فیتو را بهترین دارو برای ریزش مو دانست.

قرص فیتو به عنوان یک مکمل غذایی استفاده می‌شود و هدف از مصرف آن حمایت از سلامت و بهبود عمومی بدن است که خواص ضد التهابی، ضد اکسیدانی، ضد عفونی‌کننده، ضد سرطانی و آرامبخش هم دارد. همچنین، برخی از مکمل‌های فیتو به‌عنوان منبع غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر مصرف می‌شوند.

بهترین نحوه مصرف توصیه شده فیتو :

روزی ۲ قرص فیتو با یک لیوان بزرگ آب میل کنید و بهتر است دوره درمان را تا ۴ ماه سالی دو بار به‌صورت فصلی تکمیل کنید برای مثال یک فصل بهار و یک فصل پاییز.

🔹لوازم خانگی ایکیا

ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود.ما در فروشگاه آرایشی و بهداشتی و پوشاک اوژن مال مفتخریم تا خرید محصولات ایکیا در ایران را برای شما به راحتترین شکل ممکن فراهم نماییم. تا در اسرع وقت محصولات اورجینال و زیبای ایکیا را به صورت مستقیم وارد و برای شما عزیزان ارسال نماییم.

ezgif 4 91a193cc7a 1

موبایل :
09353980577
09391114136

نشانی :
تهران چیتگر – میدان ساحل – میلاد سوم غربی(تحویل حضوری با هماهنگی)
ایمیل :
[email protected]
سایت دارای اینماد و درگاه بانکی:
Www.Eugenmallco.ir

#لوازم_آرایشی#لوازم_ارایشی_بهداشتی#لوازم_خانگی_ایکیا#ارایشی_وارداتی#ایکیا#لباس_مردانه#لباس زنانه

امتیاز شما به این پروفایل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه آرایشی و بهداشتی و پوشاک اوژن مال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا