توضیحات پروفایل

فروشگاه آیکیمین گالری در پیروزی

 

فروشگاه آیکیمین گالری در پیروزی

1694467266 25123

انگشتر زنانه ازجمله زیورآلاتی است که می‌توان نوعی از آن را در دست هر بانویی مشاهده کرد. این نوع از زیورآلات در میان بانوان با هر سن و سالی محبوب است و طرفداران خاص خود را دارد. از آنجایی هم که بانوان قشر وسیعی از جامعه هستند، طراحان فعال عرصه طلا، جواهر و زیورآلات روزبه‌روز مدل‌های جدیدتری از این اکسسوری را طراحی و به بازار عرضه می‌نمایند. به همین سبب هم ما تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی انواع انگشتر زنانه بپردازیم. پس در صورت تمایل تا پایان با ما همراه باشید.

انگشتر زنانه چیست؟

انگشتر زنانه زیورآلاتی مختص بانوان و از جنس فلزاتی نظیر طلا، نقره، تیتانیوم و … است که معمولاً به شکل دایره‌ای بوده و در طرح‌ها، نقش‌ها و شکل‌های مختلف طراحی و روانه بازار می‌شود.

این اکسسوری زیبا با داشتن مدل‌های فوق‌العاده زیبا و متنوع راه انتخاب را برای بانوان با هر بودجه، سلیقه و تیپ و استایلی هموار کرده است.

بانوان علاقه‌مند به انگشتر زنانه می‌توانند این محصول را خریداری کرده و آن را در هر انگشتی که دوست دارند استفاده نمایند. هرچند درگذشته برخی بر این باور بودند که انداختن انگشتر در برخی از انگشت‌ها معنا و مفهوم مناسبی ندارد، اما این اعتقاد دیگر پابرجا نیست و انداختن انگشتر زنانه در هیچ انگشتی محدودیتی ندارد.

البته باید خاطرنشان کرد که هنوز هم یکسری اعتقادات در زمینه پوشیدن انگشتر وجود دارد. برای مثال پوشیدن انگشتر و یا حلقه زنانه در انگشت دوم دست چپ نشانه تأهل است.

در کشور ما نیز برخی از طرفداران طب سنتی بر این باور هستند که پوشیدن انگشترهای حاوی سنگ‌هایی نظیر عقیق، یاقوت و … برای بدن خواص درمانی دارد و برخی از افراد آسیب‌پذیر جامعه مانند بانوان باردار بایستی این انگشترها را دست کنند.

به‌هرحال، به هر علتی هم که باشد هرروزه هزاران مدل انگشتر زنانه تولید و به بازار عرضه می‌شود. ما در ادامه به معرفی انواع و اقسام این اکسسوری زیبای زنانه می‌پردازیم.

انواع و اقسام انگشتر زنانه:

انواع و اقسام مختلفی از انگشتر زنانه وجود دارد و شامل موارد زیر است:

  • انگشتر زنانه رینگ
  • انگشتر زنانه نگین‌دار
  • انگشتر زنانه سنگی
  • انگشتر زنانه مرواریدی
  • انگشتر زنانه کارتیر
  • انگشتر زنانه آویزدار
  • و …

نکات قابل‌توجه هنگام خرید انگشتر زنانه:

خانم‌های عزیز بایستی سعی کنند انگشتر زنانه‌ای متناسب با استایل خود را انتخاب نمایند و چنانچه قصد استفاده روزانه از این محصول را دارند به سراغ انگشترهای زنانه حلقه‌ای و ساده بروند. انگشترهای زنانه سنگی، آویزدار، نگین‌دار و مرواریدی برای استفاده روزمره گزینه خوبی نیستند و بیشتر برای مجالس کاربرد دارند.

مسئله مهم دیگر تناسب میان رنگ انگشتر زنانه با رنگ پوست است. این سازگاری و تناسب سبب زیباتر شدن انگشتر می‌شود. علاوه بر رنگ، مدل و سایز انگشتر هم باید با سایز دست تناسب داشته باشد.

چنانچه خانم‌های عزیز قصد دارند هم‌زمان از چند انگشتر زنانه استفاده کنند، حتماً به تناسب ظاهری، رنگ، شکل و مدل این انگشترها توجه کرده و از به کار بردن مدل‌های نامناسب با یکدیگر خودداری نمایند.

در پایان هم از خریداران عزیز خواهشمندیم که با توجه به داغ بودن بازار کلاه‌برداری و فروش اجناس غیر اصل و تقلبی، جهت خرید انگشتر زنانه به فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر مراجعه نمایند و از اصل بودن جنس انتخابی خود مطمئن شوند.

1706645701 50624

نیم ست از دو قسمت که معمولاً شامل گردنبند و گوشواره ، آویز و گوشواره ، دستبند و انگشتر، آویز و گوشواره و گاهی همراه با انگشتر تشکیل شده است. یک ست یا سرویس از سه قسمت که جز اصلی آن گردنبند یا آویز ، گوشواره و دستبند است؛ تشکیل شده است و میتواند شامل اجزای بیشتری مانند انگشتر باشد. اگر یکی از اجزای اصلی کمتر باشد؛ نیم ست میشود.

1691410072 53493

دستبند زنانه در یک دهه اخیر تبدیل به یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌ و زیورآلات زنانه شده است؛ این روزها، اغلب خانم‌ها در هر سنی، از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین استفاده از دستبند زنانه را دوست دارند و به همین دلیل مدل‌های متنوعی از دستبند زنانه، چه در طراحی و چه در جنس و ساخت در بازار زیورآلات زنانه موجود است. از سوی دیگر، این بازار، بازار داغی برای دوستداران مد است، سریعتر از مد جدید لباس، دستبند زنانه جدید از راه می‌رسد و نبض بازار خرید و فروش دستبند زنانه را در دست می‌گیرد. سیر تحول دستبندها هم در نوع خود جالب است؛ دستبندهای چرم جای خودشان را به ریسه‌های سنگ دادند و کمی بعد هم نمونه‌های ترکیبی چرم، سنگ و آویز به بازار آمدند. این جریان ادامه دارد و  پیوسته نوترها به بازار می‌آیند.

انواع دستبند زنانه

برای معرفی انواع مدل دستبند زنانه، می‌توان سراغ طراحی یا مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن رفت. دستبندهای زنانه بر حسب مدل به اسپرت، مجلسی، دستبند بافت، دستبند النگویی، دستبند همراه با آویز و … تقسیم می‌شوند. استفاده از نوع دستبند را استایل و تیپ هر فردی مشخص می‌کند، مثلا خانمی که اغلب با لباس‌های اسپرت و ورزشی در رفت و آمد است، سراغ دستبند اسپرت چرم یا استیل خواهد رفت و خانم‌های رسمی پوش، نمونه‌ای مثل یک دستبند زنجیری با سنگ و جواهر را ترجیح می‌دهند.

جنس دستبند زنانه

روزگاری بازار دستبند زنانه در انحصار طلا و نقره بود. برای خرید دستبند زنانه یا باید سراغ طلافروشی می‌رفتید یا دستبند زنانه نقره تهیه می‌کردید، اما محبوبیت این اکسسوری زنانه باعث شد تا تولیدکنندگان سراغ اجناس دیگر بروند و تلاش کنند این اکسسوری را با قیمت‌های مختلف و قابل دسترسی برای همه بسازند. حالا در این بازار، دستبند زنانه استیل ، مس، برنج، روکش طلا، پلاستیک، دستبند زنانه سنگی ، نخ، پارچه، چرم، برنز و… تولید و با استفاده از سنگ، نگین، مهره، مروارید و… تکمیل می‌شود. مثلا دستبند زنانه مهره‌ای می‌تواند ترکیبی ظریف از چرم، مهره، نخ و حتی فلز برای قفل دستبند باشد.

رنگ دستبند زنانه

با این همه تنوعی که درباره تولیدکنندگان، مواد اولیه، طرح و نقش‌های دستبند زنانه گفتیم، بی‌شک هیچ محدودیتی در رنگ دستبند زنانه وجود ندارد؛ از رنگ ساده فلز( مات و براق) یا رنگ‌های فانتزی مثل هفت رنگ، کالباسی و…  با هر رنگ مهره، هر رنگ پارچه، چرم و نخ می‌توان دستبند زنانه تهیه کرد؛ مهم دسترسی به این دنیای متنوع است. تنوعی که در قالب یک فروشگاه زیورآلات نمی‌گنجد، اما وقتی یک فروشگاه مجازی را انتخاب کنید چون محدودیتی وجود ندارد، می‌توانید صدها مدل دستبند را ببینید و به مدل دلخواه خودتان برسید. دیجی استایل چنین فضای متنوعی را در بخش دستبند زنانه خود فراهم کرده است. از برندهای شناخته شده مثل درسا تا تولیدکنندگان کوچک در دیجی استایل حضور دارند و می‌توانید یک یا چند دستبند شیک به سلیقه و انتخاب خودتان پیدا کنید.

برند دستبند زنانه

تولیدکنندگان و طراحان دستبند زنانه را به 2 دسته باید تقسیم کرد؛ برندهای بزرگ که جریان سازهای این مسیر هستند و می‌توانند یک مدل دستبند را به محبوبیت جهانی برسانند مانند دستبند زنانه لاچو طرح قلب ، دستبند زنانه کارتیر ، دستبند زنانه دنیل کلین یا دستبند زنانه تیفانی. در سوی دیگر این میدان، تولیدکنندگان کوچکتر هستند. تهیه دستبند زنانه را می‌توان آموزش دید و با توجه به مواد اولیه متنوعی که در بازار موجود است، دست به کار ساخت دستبند زنانه دست‌ساز شد؛ به همین دلیل نه فقط برندهای شناخته شده بلکه بسیاری از برندهای کوچک و خانگی در عرصه تهیه دستبند زنانه فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید دنیایی متنوع از مدل‌های این برندهای بزرگ و کوچک را در دیجی استایل مشاهده کنید.

1695075555 71413

 

 

1699435898 56860

 

 

1713911127 20210

 

1686674164 53386

 

 

1699039738 68672

امتیاز شما به این پروفایل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه آیکیمین گالری در پیروزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا