توضیحات پروفایل

 

e980773e450bbf79b19df416d34121cd chImage 1 300x300 1

فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی GIGIKALA

 

kurdivatوارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی از اروپا

جیجی کالا به عنوان یکی از فروشگاه های قدیمی با بیش از یک دهه سابقه ارائه و فروش محصولات به تمامی نقاط کشور بالاخره تصمیم به راه اندازی فروشگاهی انلاین کرد تا همراه با مسیر پیشرفت روز افزون دنیای مجازی همگام با این مسیر بتواند خدمات با کیفیت و سریعتری را به مشتریان خود در سرتاسر ایران عزیز ارائه دهد.دو اصل بسیار مهم اصل بودن و اورجینال بودن محصولات و پایین ترین قیمت کشور همیشه در راس امور بوده و خواهد بود.شما مشتریان عزیز با داشتن سایت ما بی نیاز از هر فروشگاه و مجموعه ای دیگر خواهید بود و با اطمینان کامل از اورجینال بودن محصولات خرید خود را انجام دهید و این تضمین را به شما می دهیم که در صورت هرگونه اصل نبودن محصولات میتوانید محصول را به فروشگاه مرجوع کنید و هزینه شما عودت داده می شود. سعی ما در جیجی کالا همواره این بوده است که محصولات برندهای مطرح دنیا از جمله بالانس, باله آ, بیودرما, بادی شاپ, لورآل, اوردینری, ایسانا و … را مستقیم از اروپا وارد کند تا با اطمینان اورجینال بودن محصول خیال مشتری را از بابت خریدش راحت کنیم و فرصتی به وجود آوریم تا هموطنان خوب ما از بهترین محصولات آرایشی بهداشتی دنیا استفاده کنند. پس همین الان شروع به خرید محصولات مورد نیازتون کنید و در کمترین زمان ممکن محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

           بالم لب شی باتر ایسانا                                           isana

بالم لب ایسانا مدل ALOE VERA یک بالم لب مرطوب کننده و مغذی مناسب لب های خشک و ترک خورده می باشد. بالم لب آلوئه ورا ایسانا، موجب مراقبت طولانی از لب های شما می گردد و حاوی مواد تشکیل دهنده غنی و ارزشمندی است که احساس لطافت خاصی به لب ها می دهد. این فرمولاسیون، که 98% مواد اولیه آن از مواد طبیعی تشکیل شده، لب ها را با روغن های گیاهی و شی باتر و عصاره آلوئه ورا تغذیه می کند و بنابراین نرمی و لطافت لب ها را تضمین می کند.
خرید و قیمت کرم پودر BB نوروا مدل اکتی پور شماره 01 حجم 30 میلی لیتر

بی بی کرم رنگی اکتی پور نوروا (Noreva ACTIPUR BB Cream) کرم رنگی با پوشانندگی مناسب تمام نواقص پوست، متعادل کنند چربی و ترشحات پوست و مرطوب کننده است. BB کرم اکتی پور سبک بوده و حالت چسبندگی و گریسی رو پوست ایجاد نمی نماید. رنگ این محصول روشن می باشد.

 

WhatsApp Image 2024 05 13 at 02.32.27                              WhatsApp Image 2024 05 13 at 02.32.24                                        ac89da15edfbf05e6fc0383855070e5e chImage 1

برندهای خاص :

balea – noreva-clinque
نشانی: کرمانشاه_شهرستان جوانرود
gmail :[email protected]

تلفن :  08346224985

موبایل : 09186804511

سایت :Gigikala.com

اعتماد شما افتخار ماست

فروش عمده و خرده
ومحصولات برندهای BALEA و  Kruidvat  ISANA و BALANCE به صورت عمده موجود می باشد برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید

امتیاز شما به این پروفایل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی GIGIKALA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا