توضیحات پروفایل

حذف شرط: سنسور دنده عقب سنسور دنده عقبحذف شرط: سرخ کن سرخ کنحذف شرط: ساندویچ ساز ساندویچ سازحذف شرط: دیوالت دیوالتحذف شرط: اینورتر اینورترحذف شرط: اتو لوله اتو لولهحذف شرط: گریل برقی گریل برقیحذف شرط: ساید بای ساید ساید بای سایدحذف شرط: بوش بوشحذف شرط: دوربین خودرو دوربین خودروحذف شرط: ساب ووفر ساب ووفرحذف شرط: ظرفشویی ظرفشوییحذف شرط: یخچال ماشین یخچال ماشینحذف شرط: رویس رویسحذف شرط: میدرنج میدرنجحذف شرط: آمپلی فایر آمپلی فایرحذف شرط: پتوشور پتوشورحذف شرط: یخچال دوقلو یخچال دوقلوحذف شرط: زوبر زوبرحذف شرط: توییتر توییترحذف شرط: مانیتور خودرو مانیتور خودروحذف شرط: مینی واش مینی واشحذف شرط: دوو دووحذف شرط: ورکس ورکسحذف شرط: اسپیکر خودرو اسپیکر خودروحذف شرط: تلویزیون تلویزیونحذف شرط: بخارشوی بخارشویحذف شرط: ال جی ال جیحذف شرط: صوتی تصویری صوتی تصویریحذف شرط: باند خودرو باند خودروحذف شرط: یخچال یخچالحذف شرط: اتو بخار اتو بخارحذف شرط: هایسنس هایسنسحذف شرط: شارپ شارپحذف شرط: اینورتر جوشکاری اینورتر جوشکاریحذف شرط: لباسشویی لباسشوییحذف شرط: چرخ خیاطی چرخ خیاطیحذف شرط: بکو بکوحذف شرط: فیلیپس فیلیپسحذف شرط: فارسی بر فارسی برحذف شرط: ابرسان صورت ابرسان صورتحذف شرط: جاروبرقی جاروبرقیحذف شرط: چرخ گوشت چرخ گوشتحذف شرط: هیتاچی هیتاچیحذف شرط: توشیبا توشیباحذف شرط: دریل برقی دریل برقیحذف شرط: دزدگیر دزدگیرحذف شرط: مایکروویو مایکروویوحذف شرط: چای ساز چای سازحذف شرط: توربو توربوحذف شرط: هیتر هیترحذف شرط: اره عمود بر اره عمود برحذف شرط: کولر گازی کولر گازیحذف شرط: مایکروفر مایکروفرحذف شرط: گوشت کوب برقی گوشت کوب برقیحذف شرط: گری گریحذف شرط: پاناسونیک پاناسونیکحذف شرط: اره افقی بر اره افقی برحذف شرط: کارواش کارواشحذف شرط: آبمیوه گیری آبمیوه گیریحذف شرط: همزن برقی همزن برقیحذف شرط: جنرال جنرالحذف شرط: براون براونحذف شرط: سنگ فرز مینی سنگ فرز مینیحذف شرط: سامسونگ سامسونگحذف شرط: قهوه ساز قهوه سازحذف شرط: مخلوط کن مخلوط کنحذف شرط: سونی سونیحذف شرط: کارچر کارچرحذف شرط: پیچ گوشتی برقی پیچ گوشتی برقیحذف شرط: لوازم جانبی خودرو لوازم جانبی خودروحذف شرط: غذاساز غذاسازحذف شرط: پلوپز پلوپزحذف شرط: کنوود کنوودحذف شرط: دلونگی دلونگیحذف شرط: پیچ گوشتی شارژی پیچ گوشتی شارژیحذف شرط: مبدل برق مبدل برقحذف شرط: خردکن خردکنحذف شرط: بخارپز بخارپزحذف شرط: پایونییر پایونییرحذف شرط: تفال تفالحذف شرط: فروشگاه اینترنتی آوینتو فروشگاه اینترنتی آوینتوحذف شرط: جاروشارژی جاروشارژیحذف شرط: آسیاب برقی آسیاب برقیحذف شرط: زودپز زودپزحذف شرط: ماکیتا ماکیتاحذف شرط: سنکور سنکور

فروشگاه اینترنتی آوینتو

آدرس سایت: www.awiinto.com

شماره تلفن همراه: 09188888546

شماره تلفن ثابت:

08731119999   ،   08731118888

آدرس فروشگاه: بانه بلوار شهرداری،خیابان شهید قادر خانزاده، پلاک: 0.0، مجتمع مرکزی، پ150
آوینتو چیست ؟
پیشرفت تکنولوژی، پر رنگ تر شدن نقش اینترنت در زندگی، افزایش فعالیت های روزانه و همچنین مشغله های روزمره در دنیای مدرن امروزی موجب شده تا جایی برای خرید فیزیکی و سر زدن به فروشگاه های حضوری وجود نداشته باشد. همه ما ارزش زمان هایی که در ترافیک برای خرید کالا صرف می کنیم را می دانیم. همچنین می دانیم که با هدر دادن زمان با ارزشمان از آینده جا خواهیم ماند و دچار بحران خواهیم شد.
فروش مستقیم بررسی و خرید آنلاین
ما به خوبی می دانیم که اگر به اصولی همچون سرعت، کیفیت، اصالت، مناسبترین قیمت و تضمین تعویض کالا پایبند باشیم، به نفع خودمان است. آوینتو سعی کرده تا با تکیه بر اصولی همچون سرعت و کیفیت مناسب و همچنین قیمت مناسب محصولات، پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد تا شما از خرید اینترنتی لذت ببرید.
آوینتو با نقد و بررسی تخصصی بی طرفانه محصولات و همچنین تصاویر زیبا و با کیفیت کالاهای مورد نیاز شما را معرفی کرده. همچنین سعی کرده با نوشتن مشخصات فنی دقیق، مزایا و معایب و همچنین امکان مقایسه محصولات، انتخاب و خرید را برای شما بسیار آسان تر کند. در آوینتو می توانید نظرات، امتیازات و سوالات سایر کاربران را ببینید. فروشگاه اینترنتی آوینتو سعی کرده طیف گسترده ای از محصولات را در دسته بندی هایی همچون صوتی تصویری، تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروویو و … را در برندهای معروفی همچون سامسونگ، ال جی، سونی، فیلیپس، توشیبا، شارپ و … با کیفیت و استاندارد بالا ارائه دهد.
فروشگاه اینترنتی آوینتو
فروشگاه اینترنتی آوینتو فروشگاهی برای خرید کالا های ارزان ! آوینتو ارزانترین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی ایران است که با تنوع در محصولات و کالاهای اصل و با کیفیت و نقد و بررسی درست محصولات خرید خوبی را برای هر کاربر طوری تداعی کند که مشتری دائمی شود. فروشگاه آوینتو انواع کالا با تنوع بالا از جمله صوتی و تصویری تلویزیون، سینمای خانگی، انواع گیرنده و دی وی دی (گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ را همراه با لوازم جانبی)، لوازم خانگی (یخچال فریزر ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، چرخ خیاطی، لوازم پخت و پز) و کولر های سرمایشی و گرمایشی (کولر گازی، هیتر) از کلیه برند های لاکچری و معروف ، سونی، ال جی، فیلیپس، سامسونگ، پاناسونیک، جنرال و… تهیه می کند تا به تناسب هر سلیقه و هر نیاز یک کالای دلخواه را از لوازم خانگی گرفته تا صوتی تصویری و کولر و لوازم دیجیتال ارائه دهد.همچنین ما کالاهای دیگری چون ابزار، لوازم خودرو و دسته بندی هایی دیگر سعی در افزایش تنوع سبد خرید مشتریان دارد. آوینتو با حفظ « تضمین کمترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا » و « امکان بازگشت و تعویض هفت روزه کالا » به توجه به موارد بالا شرایطی فراهم کرده تا خرید با آرامش کلی همراه باشد.
خرید از آوینتو
فروشگاه اینترنتی آوینتو، به بررسی، انتخاب، و خرید آنلاین محصولات متنوع و باکیفیت می‌پردازد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک خرید اینترنتی اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب محصولات است که در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان تحویل داده شود. فروشگاه آوینتو سال‌هاست بر روی ایجاد این اطمینان کار کرده و با ضمانت بازگشت کالا، توانسته مشتریان ثابت خود را جلب کند. یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های مشتریان، زمان تحویل محصولات سفارشی شده است. آوینتو انواع شیوه‌های ارسال را ارائه می‌دهد که به شرایط و نوع کالا بستگی دارند. این شیوه‌ها شامل ارسال پیکی و پستی و باربری است. برای آگاهی بیشتر مشتریان، آوینتو در بخشی از وب‌سایت خود، راهنمای کاملی از این شیوه‌ها را به صورت ساده و روشن ارائه کرده است.
فروشگاه اینترنتی آوینتو یک پلتفرم آنلاین است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات مختلف را از راحتی خانه یا محلی که به اینترنت دسترسی دارند، خریداری کنند. این نوع فروشگاه‌ها اغلب وسیع و گسترده هستند و محصولات متنوعی از انواع و اقسام را به مشتریان ارائه می‌دهند. در آوینتو تقریباً همه نیازهای خرید آنلاین مشتریان برطرف می‌شود. این شامل محصولات متنوعی از دسته‌های مختلف می‌شود:
خرید لوازم صوتی و تصویری از آوینتو
دسته صوتی و تصویری آوینتو یکی از پر رونق ترین و پر فروش ترین دسته هاست که شامل انواع تلویزیون ال جی، سونی، سامسونگ، شیائومی، پاناسونیک، فیلیپس، شارپ، توشیبا، هایسنس و … است. شما می توانید با توجه به نیاز خود، سایز و مدل مناسب را در میان سیل عظیمی از مدل های متنوع پیدا کنید. در کنار تلویزیون ها، شما می تواند به خرید انواع سینمای خانگی، سیستم های صوتی حرفه ای مانند شیک و ایکس بوم و اسپیکرها دسترسی داشته باشید. با این وجود می توانید خانه خود را با بهترین وسایل صوتی و تصویری مجهز کنید.
تجهیز خانه و آشپزخانه با لوازم برقی زیبا
برای مجهز کردن خانه و آشپزخانه خود با بهترین وسایل خانگی، به دسته لوازم خانگی آوینتو سر بزنید. شما می توانید انواع لوازم آشپزخانه برقی را با قیمت مناسب از بهترین برندها خریداری کنید. از جمله برندهای معروف می توان به سامسونگ، ال جی، بوش، کنوود، بکو، براون، دوو، هیتاچی، کارچر، پاناسونیک، دلونگی، فیلیپس، تفال، سنکور، فکر و … اشاره کرد.
انواع ماشین لباسشویی و ظرفشویی را می توانید با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید. لباسشویی درب از جلو یا همان مبله، لباسشویی درب از بالا، پتوشور و مینی واش را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. ظرفشویی مبله و رومیزی را نیز می توانید در ظرفیت های مختلف تهیه کنید. لباسشویی 7 کیلو و 8 کیلو و 9 و 10 و 12 کیلو و … را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. ظرفشویی هم در ظرفیت های 12 نفره، 13 نفره، 14 نفره و … موجود هستند.
از جمله لوازم آشپزخانه برقی می توان جاروبرقی، مایکروویو و مایکروفر، آبمیوه گیری، قهوه ساز، غذاساز، خردکن، آسیاب برقی، سرخ کن، گریل برقی، بخارشوی، اتو بخار، چرخ خیاطی، چرخ گوشت، چای ساز، گوشت کوب برقی، همزن برقی، مخلوط کن، پلوپز، بخارپز، زودپز، ساندویچ ساز و … را نام برد. این وسایل در رنگ بندی های زیبا و طراحی های شیک و منحصر به فرد ارائه شده اند تا بتوانید متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود، مناسب ترین مدل را بخرید.
خرید لوازم خانگی خانه و آشپزخانه
خرید یخچال با کیفیت و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی awinto
اگر تمایل به خرید یخچال دارید، در آوینتو می توانید انواع مدل ها را در برندهای مختلف بیابید و بهترین و مناسب ترین را مطابق با نیازهای خود خریداری کنید. ساید بای ساید، یخچال دوقلو، فرنچ، بالا پایین، یخچال کوچک هتلی و یخچال ماشین از جمله انواع يخچال های موجود در آوینتو هستند. هر کدام از این مدل ها در ظرفیت های متنوعی ارائه شده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب کنید.
یخچال ساید سامسونگ، یخچال ساید ال جی، یخچال ساید بوش، یخچال ساید دوو، یخچال ساید هیتاچی، یخچال ساید بکو، یخچال ساید هایسنس، یخچال ساید توربو و … را می توانید با قیمت مناسب از آوینتو خریداری کنید. از جمله ظرفیت يخچال های ساید می توان به یخچال ساید بای ساید 25 فوت، یخچال ساید بای ساید 28 فوت، یخچال ساید بای ساید 30 فوت، یخچال ساید بای ساید 34 فوت و … اشاره کرد.
از ویژگی های يخچال ها می توان به حضور آبریز و یخساز، دور این دور و هوم بار، قابلیت اتصال به آب شهری، فیلتر تصفیه آب و هوا، سیستم خنک کننده چندگانه و … اشاره کرد. امروزه برخی مدل ها با قابلیت اتصال به اینترنت طراحی شده اند که با نام یخچال هوشمند در بازار به فروش می رسند. یخچال فریزر سامسونگ بالا پایین، یخچال فریزر ال جی بالا پایین، یخچال فریزر بوش بالا پایین، یخچال فریزر هایسنس بالا پایین، یخچال فریزر هیتاچی بالا پایین، یخچال فریزر دوو بالا پایین و … نیز در دسترس شما قرار داده شده اند. اگر تمایل به خرید مدل های بالا پایین دارید حتما ظرفیت مناسب را در بین مدل های مختلف پیدا کنید. از جمله ظرفیت های این نوع يخچال ها می توان به یخچال فریزر 25 فوت، یخچال فریزر 28 فوت، یخچال فریزر 30 فوت و یخچال فریزر 34 فوت و … اشاره کرد.
هوایی دلنشین با خرید کولر گازی از اوینتو
از دیگر دسته های پر فروش فروشگاه آوینتو می توان به کولر گازی ها اشاره کرد. کولر گازی ایستاده، پرتابل، اسپلیت دیواری، پنجره ای، سقفی و کانالی از جمله انواع مختلف کولرگازی هستند. با توجه به محیطی که می خواهید کولر را در آن نصب کنید، مناسب ترین نوع را انتخاب کنید. کولر گازی های آوینتو در ظرفیت های مختلفی ارائه شده اند. از جمله کولر گازی 9 هزار، 10 هزار، 18 و 24 و 30 و 36 و 48 و 50 و 60 هزار را می توانید پیدا کنید.
از جمله برندهای معروف تولید کننده کولر گازی می توان به ال جی، گری، جنرال، اجنرال، سامسونگ، توشیبا، شارپ، پاناسونیک، یونیوا، ایوولی، هیتاچی، هایسنس و … اشاره کرد. مدل های مختلف کولر گازی این برندهای معروف را می توانید از آوینتو خریداری کنید. با مشاوارن آوینتو دات کام تماس بگیرید تا شما را در انتخاب مناسب ترین کولر با توجه به محیط زندگی و شرایط آب و هوایی مختلف، راهنمایی کنند.
قیمت لوازم خودرو خرید وسایل ماشین
برای تجهیز کردن خودرو خود، به دسته لوازم جانبی خودرو سر بزنید. شما می توانید انواع پخش خودرو و پخش تصویری، مانیتور خودرو، باند و اسپیکر خودرو (توییتر، ساب ووفر، میدرنج، آمپلی فایر)، دزدگیر، دوربین خودرو و سنسور دنده عقب، کارواش و جاروشارژی و مبدل برق یا همان اینورتر خودرو را با قیمت مناسب خریداری کنید. سونی، پایونییر، کنوود و … از جمله برندهای معتبر و نام آشنا در این دسته از لوازم فروشگاه اینترنتی آوینتو هستند.
قیمت ابزارآلات صنعتی
آوینتو به فکر صنعتکاران و استادکاران هم بوده و انواع ابزار الات صنعتی حرفه ای و نیمه حرفه ای را معرفی کرده است. هر شخصی با توجه به شغل و حرفه خود، می تواند به بهترین وسایل صنعتی و ابزار برقی دسترسی داشته باشد. از انواع وسایل برقی می توان به دریل برقی و شارژی، پیچگوشتی برقی و شارژی، سنگ فرز مینی سنگبری و آهنگری، انواع اره عمود بر و افقی بر و فارسی بر، دستگاه اینورتر جوشکاری، اتو لوله و سایر ابزار برقی و غیر برقی اشاره کرد. ماکیتا، دیوالت، بوش، رویس، زوبر، ورکس و .. از جمله برندهای نام آشنا در صنعت ابزار برقی هستند.
ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی آوینتو
1. راحتی خرید: یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی اوینتو، راحتی در خرید است. مشتریان می‌توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را جستجو کرده و سپس با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنند.
2. متنوع بودن محصولات: این فروشگاه به دلیل فضای آنلاین خود، می‌تواند محصولات متنوعی را به مشتریان ارائه دهد. این شامل ابزار برقی و لوازم خودرو، لوازم خانگی، کولر گازی و بسیاری دیگر می‌شود.
3. پیشنهادات و تخفیفات: فروشگاه اینترنتی آوینتو معمولاً پیشنهادات و تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان خود دارند. این اقدامات به جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی کمک می‌کند.
4. پرداخت آسان: آوینتو انواع روش‌های پرداخت آنلاین را ارائه می‌دهد، از جمله کارت اعتباری، شماره حساب بانکی، یا درگاه‌های پرداخت معتبر. این امکان به مشتریان اجازه می‌دهد به راحتی و امنیت بالا خرید انجام دهند.
5. ارسال سریع: فروشگاه آوینتو دات کام دارای سیستم‌های ارسال سریع محصولات به مشتریان هستند. این امکان به مشتریان ارائه می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت کنند.
6. نظرات مشتریان: فروشگاه awinto.com این امکان را فراهم می‌کند که مشتریان نظرات و تجربیات خود را درباره محصولات به اشتراک بگذارند. این اطلاعات برای مشتریان جدید می‌تواند در فرآیند تصمیم‌گیری کمک کننده باشد.
7. سهولت در مقایسه قیمت: مشتریان می‌توانند به راحتی قیمت‌ها و ویژگی‌های محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و از بهترین معامله برخوردار شوند.
8. پیگیری آسان سفارشات: مشتریان می‌توانند وضعیت سفارشات خود را به راحتی پیگیری کنند و بازخوردهایی از وضعیت ارسال محصول دریافت کنند.
فروشگاه اینترنتی آوینتو به عنوان یک ابزار خرید اساسی در دنیای مدرن به شمار می‌آیند و افزایش روزافزون تکنولوژی این فرآیند را هموارتر و موثرتر کرده است.
امتیاز شما به این پروفایل

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه اینترنتی آوینتو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا