توضیحات پروفایل

bkrin logo

فروشگاه اینترنتی بکرین

نشانی سایت: www.bkrin.com

شماره تماس همراه: 09189768929

شماره تماس ثابت:

08731115555   ،   08734240899

آدرس فروشگاه: بانه، محله: دبیرستان حجاب، بلوار شهرداری، خیابان شهید قادر خانزاده، پاساژ مرکزی، طبقه: -1، واحد: 9
فروشگاه اینترنتی بکرین فروشگاهی برای خرید کالا های ارزان! بکرین ارزانترین قیمت از ابزارآلات و باند و پخش ماشین را به صورت حراج در فروشگاه خود دارد . بکرین با حفظ «تضمین کمترین قیمت و ضمانت اصل بودن کالا» و «امکان بازگشت و تعویض هفت روزه کالا» به توجه به موارد بالا شرایطی فراهم کرده تا خرید با آرامش کلی همراه باشد.
بکرین چیست ؟
پیشرفت تکنولوژی، پر رنگ تر شدن نقش اینترنت در زندگی، افزایش فعالیت های روزانه و همچنین مشغله های روزمره در دنیای مدرن امروزی موجب شده تا جایی برای خرید فیزیکی و سر زدن به فروشگاه های حضوری وجود نداشته باشد. همه ما ارزش زمان هایی که در ترافیک برای خرید کالا صرف می کنیم را می دانیم. همچنین می دانیم که با هدر دادن زمان با ارزشمان از آینده جا خواهیم ماند و دچار بحران خواهیم شد.
فروش مستقیم بررسی و خرید آنلاین
ما به خوبی می دانیم که اگر به اصولی همچون سرعت، کیفیت، اصالت، مناسبترین قیمت و تضمین تعویض کالا پایبند باشیم، به نفع خودمان است. بکرین سعی کرده تا با تکیه بر اصولی همچون سرعت و کیفیت مناسب و همچنین قیمت مناسب محصولات، پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد تا شما از خرید اینترنتی لذت ببرید.
بکرین با نقد و بررسی تخصصی بی طرفانه محصولات و همچنین تصاویر زیبا و با کیفیت کالاهای مورد نیاز شما را معرفی کرده. همچنین سعی کرده با نوشتن مشخصات فنی دقیق، مزایا و معایب و همچنین امکان مقایسه محصولات، انتخاب و خرید را برای شما بسیار آسان تر کند. در بکرین می توانید نظرات، امتیازات و سوالات سایر کاربران را ببینید. فروشگاه اینترنتی بکرین سعی کرده طیف گسترده ای از محصولات لوازم خانگی، ابزارآلات صنعتی و ساختمانی، لوازم خودرو و ماشین را در دسته بندی هایی همچون صوتی تصویری، تلویزیون، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروویو و … را در برندهای معروفی همچون سامسونگ، ال جی، سونی، فیلیپس، توشیبا، شارپ و … با کیفیت و استاندارد بالا ارائه دهد.
#لوازم_خانگی #ابزارآلات_صنعتی_و_ساختمانی #لوازم_خودرو_و_ماشین
امتیاز شما به این پروفایل

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه اینترنتی بکرین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا