توضیحات پروفایل

store2 home shopping craze

فروشگاه پوشاک هاشمی Fly_1400

 

1efaa9

پوشاک بی واسطه و با قیمت مناسب ۱۴۰۰_fly

مااین پوشاک را مستقیماازتولیدی های معتبر وباسابقه تهیه کرده وباسودکم برای مشتری های خودارائه میدهیم. هدف ما ازین کارایجادمشتری وهمراهی مشتری بااین پیج ویافروشگاه میباشد.

undefined

 

شایدبرای شمااین سوال هم پیش بیایدچرا این نام را برگزیدم عدد۱۴۰۰ شروع سال کاری این ایده بودکه باگسترش اون درپیج اینستاوتبلیغ آن کمی خودرا معرفی کردم، اماflyکه هم اول اسم خودم هست ومن حروف fرادوست دارم وflyبه معنی پروازکردن هست وهمچنین درعکس های استوری وهایلایت پیج ازپروانه استفاده کردم پروازپروانه بصورت خرامان وآرام است🦋وپروانه همیشه درحال تغییراست همچون روز اول ازپیله جدا شده وتا رنگ بالهای خودکامل شوددریکجانمیماند.برای همین این نام را برگزیدم امیدوارم شماهم دوست داشته باشید.

رکابی کلاهدار ورزشی مردانه/پسرانه

امایک نکته درباره محصولاتی که درپیج موجودهست بگم درحال حاضربتازگی این سایت را برای دیدن شدن بهترراه اندازی کردم وممکن است بعضی محصولات درعکس چروک داشته باشدکه خواستم بدانیدعلت آن برای اینست که درحمل ونقل یا سنگینی محصولات دیگراینطورشده است.

 

 

store2 home bags

نکاتی که درباره لباس زیر شورت و سوتین باید بدانید!

شورت کش اسپورت

لباس های زیر در دسته مهم ترین بخش پوشش خانم ها محسوب می شوند و از عمده ترین دلایل این اهمیت می توان به حفظ سلامتی و بهداشت اشاره کرد. داشتن رابطه مستقیم لباس زیر و سلامتی بانوان سبب شده که در زمان خرید به نکات حائز اهمیتی توجه داشت که از مهم ترین آن مدل و جنس لباس می باشد. نکات جالب در رابطه با فواید استفاده از لباس زیر (underwear) و همچنین معرفی کاربرد های مهم این دو بخش، تیتر مهم مقاله امروز لباس سکرت می باشد، همچنین در ادامه سعی داریم با معرفی مدل های مختلف شورت و سوتین وکلا لباس زیر شما را با کیفیت و کاربرد های هر یک آشنا نماییم، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

لباس زیر | سوتین شیک

آشنایی با ویژگی های بهترین سوتین ها

نخی، کشی، جک دار، فنری، اسفنجی و نیم تنه ها از جمله مدل های مختلف سوتین ها هستند که هر یک در مواقع خاص مورد استفاده قرار می گیرند. ورزش، مهمانی، گردش و مکان هایی دیگری که طالب یکی از مدل های لباس زیر زنانه می باشد. گفتنی است که این مدل ها در سایز بندی های مختلف به بازار عرضه می شود و بهترین انتخاب شما می تواند سایز اندام شما باشد.

سوتین

به یاد داشته باشید که انتخاب سوتین های تنگ و گشاد هر یک به نوبه خود سبب بروز مشکلات حاد در سلامت و همچنین ظاهر اندام شما خواهد شد پس لازم است که در انتخاب سایز سوتین نهایت دقت را داشته باشید.

برخی خانم ها به دلایل نا معلوم علاقه مند به پوشیدن لباس زیر با یک سایز کوچک تر هستند که در نهایت سبب بروز مشکلات حاد در غدد داخلی سینه ها، خراشیدگی پوست، جای ماندن رد طرح و بند آن بر روی اندام خواهد شد.

لباس زیر | سوتین

البته گاهی مواقع نیز عکس این ماجرا رخ می دهد و خانم ها برای راحتی بیشتر از سوتین های بزرگ استفاده می نمایند که از مهم ترین عواقب آن می توان به افتادگی سینه اشاره کرد. سوتین های گشاد قالب بندی خوبی برای سایز کوچکتر ندارند از این رو به خوبی نمی توانند اندام را پوشش دهند همین امر سبب شده که در زمان پوشیدن حس سنگینی داشته باشید.

3 org zoom 150

در زمان خرید سوتین (bra) برای انتخاب بهتر لازم است در ابتدا سایز خود را بشناسید و بر اساس آن لباس را خریداری نمایید. البته گاهی ممکن است به دلیل جنس پارچه و یا مدل های اسفنجی و جک دار سایز لباس و اندام شما با هم متفاوت باشد در این مواقع می توانید پرو کردن خرید مطمئن داشته باشید. به یاد داشته باشید که بهترین لباس زیر و سوتین هیچ فشار به اندام نمی آورد و در واقع با پوشیدن آن حس مطلوبی به شما دست خواهد داد.

ست شورت سوتین ماساژوری کاپدار برند بیسدانا BISDANA کد 828

قوانین فروشگاه

نحوه کارفروشگاه به اینصورت است که شما محصولی راکه انتخاب کردیدثبت میکنیدوازگزینه های موجودبرای پرداخت اقدام میکنیدمثل درگاه بانکی فروشگاه یاواریزبه حساب ویاکارت به کارت آنلاین  پرداخت راانجام میدهید،درصورت نیازبه فاکتورتاییدمیکنیدتابرایتان چاپ شود.و ازطریق پست بمدت یک یاچهارروزکاری بدست مشتریان میرسد،امالازم به ذکراست که هزینه پستی برعهده مشتری ویاخریدارکالامیباشدکه طبق قانون اداره پست تمامی کالاها طبق وزنشان قیمت داده میشودامابه طورعرف معمولا مبلغ 45 هزارتومان  بابت ارسال بسته دریافت میشوددربرخی اجناس توضیحاتی راجب کیفیت کالاوتضمین پارچه ودوخت نوشته شده است که برعهده تولیدکننده آن است وازطریق صاحب این فروشگاه حمایت میشود. اگرمشتریان گرامی سوال درزمینه محصولات ویاانتقادوپیشنهادداشتندمیتوانندازطریق تیکیت به فروشگاه اعلام کنندویابه آدرس ایمیل زیرارسال نمایند:[email protected]   ویاازطریق گزینه تماس باما ارتباط برقرارکنند.  یکی دیگرازقوانین اینست که طبق قانون مالیات بردرآمد برای کالا ها مالیات برارزش افزوده 10 درصد محاسبه میشود.لطفا درخریدخوددقت فرمایید تاخودتان وفروشگاه وکارکنان دیگر؛دچارمشکل وخلل دراموردیگرنشود.این فروشگاه تاجایی که مقدورباشدازمشتری مداری حمایت میکندو باسودکم کالای موردنیازمشتری را تامین میکند.

a7fd7a

 

81.png?v=5.0.0logo-etehadiye

enamad

امتیاز شما به این پروفایل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروشگاه پوشاک هاشمی Fly_1400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا