توضیحات پروفایل

logo 1لوازم خانگی گاز تلویزیون یخچال ارتونا

اسلاید 4

ارتونا، ارمغان تنوع و نوآوری

فروشگاه لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه ارتونا، مرجع ایرانی فروش لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه و ارتباطی
زمان یکی از با ارزش ترین سرمایه های انسانی است که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود. اهمیت زمان آنقدر برای بشر شناخته شده بود که همواره سعی داشته و دارد، تا برای رسیدن به اهداف خود کوتاه ترین مسیر را انتخاب کند. مسیری که او را زودتر به هدف مورد نظر خود برساند.

auto cook programs microwave

ارتونا در واقع بن و ریشه کار و محصولاتی است که ما ارائه می دهیم. فرقی نمیکند احتیاج به خرید یخچال دارید یا فریزر؛ برای تهیه لوازم خانگی خود اعم از قهوه ساز، اجاق برقی، اجاق گاز، مخلوط کن، چای ساز، سماور، سینک، مایکروویو، هود آشپزخانه، تلویزیون، جارو برقی، انواع فر و به صورت کلی هر کدام از تجهیزات آشپزخانه که نیاز دارید، میتوانید به سایت ارتونا مراجعه کنید.
یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ارتونا بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت حضوری و آنلاین خود را داشته باشد.
در این سایت فروشگاهی موسوم به ارتونا، ما لوازم خانگی متنوع و نوین را برای شما به ارمغان می آوریم. طی 15 سال گذشته که بصورت سنتی و فروش حضوری در خدمت مشتریان خود بوده ایم، رضایت آنها گواهی است بر صحت گفتار ما در خصوص کیفیت محصولات و تضمین خدمات. شما هم که هم اکنون به خیل عظیم مشتریان ما پیوسته اید، یقینا با ثبت اولین خرید خود از ما ، بر این موضوع صحه خواهید گذاشت.

clean kitchen sink ERTONA.IR %20AMIN%20HOZUR %D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85%20%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%20 %20%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85%20%D8%A2%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87%20 1

برای خرید جارو برقی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، تلویزیون و محصولات دیگر به ما مراجعه کنید.

بازار لوازم خانگی تهران
سه راه امین حضور
خرید نقد و اقساطی لوازم خانگی
لوازم خانگی لاکچری
لوازم خانگی اقتصادی
لوازم آشپزخانه لاکچری
لوازم آشپزخانه اقتصادی
نمایندگی رسمی لوازم خانگی
برندهای خارجی و ایرانی لوازم خانگی
#جاروبرقی #جارو_برقی #یخچال_و_فریزر #یخچال #فریزر #اجاق_گاز #تلویزیون #فر #فر_توکار #فر_برقی

cooktop ertona.ir %D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1 %D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C %20%D8%A7%D8%B4%D9%BE%D8%B2%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87 amin%20hozur%20 2


لوازم خانگی برقی

لوازم خانگی و وسایل برقی بخش مهمی از یک خانه هستند. زندگی بدون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون و انواع وسایل برقی دیگر تقریباً غیرممکن است. امروزه این لوازم  براساس دانش و تکنولوژی روز ساخته می‌شوند و قیمت نسبتاً بالایی دارند. عمده‌ی لوازم خانگی به آشپزخانه‌ی یک خانه مربوط می‌شود که قلب هر خانه است. یخچال یکی از اجزای مهم هر آشپزخانه است، این وسیله در حال حاضر در مدل‌ها و سایزهای گوناگون طراحی و تولید می‌شود. امروزه تولید و استفاده از یخچال و یخ‌زن‌های دو در بسیار متداول شده است. این یخچال‌های دوقلو نسبت به یک یخچال و یک فریزر جای کمتری را اشغال می‌کنند و دارای امکانات ویژه‌ای مانند تصفیه‌ی آب، یخ‌ساز و طبقات و کشوهای مجزا هستند. بر روی برخی از این یخچال‌های نمایشگر برای تنظیم دما و شرایط داخلی یخچال تعبیه شده است که وضعیت درون یخچال را به مصرف‌کننده نشان می‌دهد. برخی از یخچال‌ها دارای قفل کودک هستند و می‌توان از این طریق از باز کردن مکرر در یخچال توسط کودکان و بچه‌ها جلوگیری کرد. تقریباً تمامی یخچال‌های جدید اخطار بازماندن درب را دارند و از این طریق به مصرف‌کننده هشدار می‌دهند تا بیش از حد هوای خنک و مطبوع یخچال خارج نشود. یکی دیگر از لوازم برقی خانه، تلویزیون است. تلویزیون‌ها در سایزها و مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. تلویزیون‌های جدید دارای صفحات نمایش صاف یا خمیده هستند و از امکانات خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند و امکان اتصال به وسایل هوشمند دیگر، usb، اینترنت و … را دارند. وسایل شست‌وشو مانند ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی نیز از محبوب‌ترین لوازم خانگی هستند. ماشین ظرف‌شویی در پایان مهمانی‌ها و جشن‌ها به کمک افراد خانواده می‌آید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی ظرف‌ها را تمیز و خشک تحویل می‌دهد. استفاده از لوازم خانگی و لوازم برقی علاوه‌بر جلوگیری از اتلاف وقت، مانع از اسراف در آب و مواد شوینده نیز می‌شود.

cooker and oven

لوازم خانگی و لوازم برقی تنها مربوط به لوازم آشپزخانه نیست. تمامی لوازم پخت‌وپز، لوازم شست‌وشو، سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تصفیه‌کننده‌ها و چرخ خیاطی جزو این دسته قرار می‌گیرند. برای خرید هر یک از این وسایل علاوه‌بر توجه به قیمت و کیفیت به هم خوانی رنگ‌ آن‌ها با سایر وسایل خانه باید توجه کرد. زوج‌هایی که قصد خرید لوازم منزل دارند باید به رنگ و دیزاین لوازم خانگی توجه کنند و آن‌ها را مطابق با سبک دکوراسیون خانه‌شان انتخاب کنند.

آدرس سایت ارتونا: www.ertona.ir

شماره تماس:   09122724959   ،   02133133879

آدرس فروشگاه حضوری: تهران، سه راه امین حضور، خیابان ری، بن بست رزاق منش، پلاک چهار

ساعات پاسخگویی : شنبه تا پنج شنبه 10 الی 20

جمعه ها 11 الی 19

Store Address: No. 4. Razaq manesh DdEnd. Rey St. Tehran. Iran
آدرس پیج ایسنتاگرام: @ertona-shop
آدرس کانال تلگرام: @ertona-shop
آدرس کانال واتساپ: @ertona-shop
امتیاز شما به این پروفایل

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوازم خانگی گاز تلویزیون یخچال ارتونا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا