توضیحات پروفایل

 

b58445e824b7c092ea0e433bf1d1c904 chImage 1 150x150 1

مبلمان اداری برتر

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.

 

1916e77ceffad6d75a39f6ad477a7e8c chImage 1

مبلمان اداری چیست؟

هنگام ورود به یک محیط اداری، با سه گروه از تجهیزات اداری روبه‌رو می‌شویم. این سه گروه، وسایل اداری، لوازم فناوری و مبلمان اداری را شامل می‌شوند.

منظور از وسایل اداری کاغذ، خودکار، منگنه، پوشه و وسایلی از این دست است. همچنین وسایلی مانند کامپیوتر، پرینتر و دستگاه فکس نیز در دسته لوازم فناوری قرار می‌گیرند.

منظور از مبلمان اداری که مهم‌ترین بخش تجهیزات هر اداره‌ای محسوب می‌شوند، انواع میز و صندلی، کمد، کتابخانه و تمام اجزایی است که در دکوراسیون اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از تجهیزات متناسب با نوع فعالیت کارکنان اداره، دارای مدل‌های متفاوتی هستند.

اهمیت مبلمان اداری در طراحی دکوراسیون داخلی به اندازه‌ای است که می‌توان گفت میز و صندلی‌های یک سازمان، نشان‌دهنده هویت آن سازمان هستند.

شاید برخی از مردم تصور کنند که هیچ تفاوتی بین مبلمان اداری و مبلمان خانگی وجود ندارد، اما میز و صندلی‌ها و کتابخانه‌هایی که در یک اداره یا شرکت استفاده می‌شوند، باید قابلیت‌هایی داشته باشند تا بتوانند شرایط راحتی را برای کارکنان فراهم کنند و همچنین با جایگاه و شخصیت هر فرد در آن اداره نیز متناسب باشند.

eed76e24c3e98ee90668ea3216036428 chImage 1

در خرید میز اداری و صندلی حتماً باید به ابعاد اتاق و فضای اداره توجه کامل داشته باشید. در قسمت زیر انواع میز اداری را معرفی می‌کنیم:

  • میز کارمندی
  • میز کارشناسی
  • میز لپ‌تاپ
  • میز کنفرانس
  • میز پذیرش
  • میز معاونت
  • میز مدیریت

5e4f9710253f7ae895ac3831cc9b0402 chImage 1

 

مهرداد حاجی پور دیزجی

تلفن :۰۰۲۲۷۲۷۹۱۴

موبایل : ۰۹۳۰۳۱۱۲۷۳۵

تلفن :    ۳۳۱۵۶۱۴۶۱۳

آدرس :  تهران بازار مبل نعمت اباد خیابان نور بین کوچه ۱۳ و۱۵

سایت:edaribartar.ir

ایمیل:mehrdadhajipoorgmail.com

#مبلمان اداری برتر #صندلی چرخ دار #صندلی گیمینگ #صندلی صدفی#مبل راحتی

 

امتیاز شما به این پروفایل

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبلمان اداری برتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا