توضیحات پروفایل

گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

photo11640702454

کارخانه گچ سمنان خجسته

بالاترین کیفیت ، پایین ترین قیمت

تلفن:09121183633

khojastehgach.com وبسایت

 کانال اینستاگرام 

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

درباره گچ خجسته‌

کارخانه گچ خجسته سهامی خاص در سال ۱۳۷۳ در مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و احداث کوره مدرن شروع به کار نمود. مدیریت کارخانه حاج آقای کلاهدوز که سالهای متمادی سابقه در امر تولید گچ در کارنامه خود را دارد.

ایشان تفکر هر روز یک گام به جلو را برای کارخانه خجسته انتخاب نمودند. که ماحصل آن پس از ۲۰ سال تولید سوپر گچ میکرونیزه خجسته مخصوص ابزار زنی و پرداختکاری می باشد که در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است، ایشان با یاری گرفتن از خدای متعال و استفاده از پرسنل مجرب علاقه و پشتکار این وعده را عملی نموده اند که نشان دهنده خلاقیت و عشق و علاقه وافر ایشان به تولید و نوآوری است.

گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

محصولاتی متنوع برای طیف گسترده مشتریان

با ۲۷ سال سابقه

بهترین کیفیت و تولید با به روزترین تکنولوژی

معرفی گچ میکرونیزه، ویژگی ها و کاربرد آن در ساختمان ها - کارخانه گچ سمنان خجسته

تلفن:09121183633

khojastehgach.com وبسایت

 کانال اینستاگرام 

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

محصولات گچ سمنان خجسته

با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات

گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

گچ سوپر میکرونیزه محصول اولیه گچ با خلوص بالای سولفات کلسیم همی هیدرات (CaSO4. 0.5H2O) است. این محصول مشی کمتر از 200 میکرون دارد و به همین دلیل گچ سوپر میکرونیزه نامیده می شود.

گچ سفیدکاری در واقع نوعی گچ خالص و مخصوص سفید کردن دیوارها و سقف در گچکاری است که کاربرد بالایی در ساختمان سازی دارد. این گچ دارای رنگ سفید بوده و به دلیل خلوص از چسبندگی مطلوبی هم برخوردار است. بنا به تنوع گچ‌های موجود در بازار، واژه گچ سفیدکاری به نوع خاصی اطلاق نمی‌شود و گچ‌‌های مناسب این کار زیاد

برای درست کردن ملات گچ و خاک باید یک استامبولی تهیه کنید و نصفه آن را آب برید. سپس خاک رس الک شده را به آن اضافه کنید و بعد از آن نیز گچ را اضافه کنید. برای اینکه خاک تولید نشود، همه مراحل را به آرامی انجام دهید. در نظر داشته باشید که برای درست کردن این ملات باید ۲۰ درصد گچ و ۸۰ درصد خاک به آب اضافه کنید.

 

 

photo11662142463

گچ و خاک مخلوط با برند (محسن)

با سلام و عرض ادب و احترام شرکت خجسته گچ
در راستای ارتقاء کمیت محصولات کارخانه در سال ۱۳۹۸ اقدام به تولید و تاسیس گچ و خاک مخلوط استاندارد با برند محسن را در دستور کار خود قرار داد
و پس از یک سال به بهره‌برداری و تولید انبوه نائل شد در سه سال اخیر این محصول بنا بر کیفیت بسیار عالی که داشت جایگاه خوبی در بازار مصالح ساختمانی به ویژه در بین تولیدکنندگان گچ پیدا کرد
به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۳ قریب بر ۷۵ درصد تولیدات کارخانه فقط گچ و خاک مخلوط محسن می‌باشد و این خود نشانگر کیفیت بالای این محصول می‌باشد که بازار آن را به نحو شایسته‌ای پذیرفته است

گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

تلفن:09121183633

khojastehgach.com وبسایت

کانال اینستاگرام 

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

دیوار گچی - خرید و قیمت دیوار و بلوک پیش ساخته گچی

دیوار گچی

هرآنچه که لازم است درمورد دیوار گچی بدانید

دیوار گچی صداگیر در ضخامت ۸ سانتی متر ضمن صرفه جویی در فضای مفید ساختمان ها ، عایق مناسبی هم از نظر حرارتی و هم از نظر صوتی میباشد و به علت سبکی وزن به سبک سازی در ساختمان کمک می کند.

دیوار گچی به صورت پیش ساخته در کارخانه‌ها تولید می‌شوند و کاربرد فراوانی در ساختمان سازی امروزی دارند. این دیوارها سبب سهولت در کار بناها شده و به دلیل اجرای آسان و سرعت بالای نصب آن محبوبیت زیادی در ساختمان سازی دارد. علاوه بر این قیمت دیوار گچی بسیار مقرون به صرفه تر از اجرای دیوار به وسیله‌ی مصالح مختلف ساختمانی است. خواص، ویژگی‌ها و مزایای بسیار این دیوارها سبب شده تا استفاده از آن در صنعت ساختمان سازی روز به روز افزایش یابد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درمورد این دیوارها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در یک تعریف کلی از دیوار گچی می‌توان گفت که، یک محصول پیش ساخته‌ی کارخانه‌ای است که از گچ و الیاف ساخته شده و به جهات مختلف در بازسازی و ساخت ساختمان کاربرد دارد. دیوار گچی با نام بلوک گچی نیز شناخته می‌شود. نکته‌ی بسیار مهم درمورد این دیوارها این است که به جای استفاده از گچ معمولی از نوع ریزتر آن در ترکیب این محصولات استفاده می‌شود و همین امر سبب شده تا این دیوارها مزایای متنوعی داشته باشند. دیوار گچی معمولا به شکل مکعبی تولید شده و با کنار هم قرار گرفتن می‌توانند دیوارهای بزرگی را ایجاد کنند.
یکی دیگر از نکات قابل توجه درمورد این دیوارها این است که، درصورت اینکه قصد استفاده از ملات برای کنار هم قرار دادن آن‌ها دارید، باید از ملات خاصی استفاده کنید که تهیه‌ی آن به هیچ وجه کار سختی نیست. یکی از مزیت‌های این دیوارها که دست شما را در انتخاب نوع دلخواهتان باز گذاشته است، رنگ‌های متنوع آن‌ها است

photo11662142920

تلفن:09121183633

khojastehgach.com وبسایت

 کانال اینستاگرام 

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

گچ گیپتون

این نوع گچ در مقایسه با گچ معمولی دارای زمان گیرش و چسبندگی بالاتر یاست ، به همین دلیل از آن برای پوشش سطوح فومی ، بتنی، سیمانی و … استفاده می شود. گچ گیپتون یا بتوگیبس نوع خاصی از گچ سفید پلیمری است که از سطح مقاومت و چسبندگی قابل توجهی برخوردار است. این گچ از ترکیب گچ خشک با برخی افزودنی‌ها با خاصیت چسبندگی چون سریش و عناصر خاص تهیه می‌شود. گچ پلیمری گیپتون کاملا مناسب استفاده روی سطوح خاصی چون سطح بتنی، سیمانی، تیغه سفال و آجر، یونولیت و… است. در واقع ملات این گچ برای سطوحی که گچ سفید قابل استفاده نیست، انتخابی مناسب است.

بتوگیبس نام دیگر گچ سفید گیپتون است که برخی تولید کنندگان به علت کارایی آن روی بتن، آن را بتوگیبس می‌نامند. گچ پلیمری مذکور تنها یک نوع با فرمول و ساختار شیمیایی خاصی است که با نام‌های مختلف شناخته می‌شود. گچ گیبتن، بتوگیپس،گچ گیپسون، فوم گیپس و گچ گیبتون برخی دیگر از نام‌های رایج آن هستند.

ویژگی‌های گچ گیپتون

اغلب افراد گچ گیپتون را با چسبندگی بالایی که نسبت به گچ معمولی دارد می‌شناسند. در حالی‌که این محصول علاوه خاصیت چسبندگی مناسب روی سطوح مختلف، زمان گیرایی نسبتا زیادی هم دارد. گچ گیبتون در ظاهر مشابه گچ سفید است و هنگامی که به ملات تبدیل شده و روی سطح قرار می‌گیرد، تفاوت آن‌ها هویدا می‌شود. این گچ در کنار پوشش‌دهی مطلوب سطح نیز امکان اجرای کاغذ دیواری، رنگ و نقاشی و… را فراهم می‌کند. فوم گیپس همچنین به علت خاصیت پلیمری مطلوب، گچ ضد رطوبت به شمار می‌آید.

photo11662143140

تلفن:09121183633

khojastehgach.com وبسایت

 کانال اینستاگرام 

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

گچ سفید کاری ( سوپر گچ خجسته )

سوپر گچ ابزار زنی و پرداختکاری خجسته گچ سمنان
پس از حداقل ۲۰ سال تولید گچ زیر کار و گچ دومنظوره در مجموعه کارخانه خجسته گچ مدیران با بهره‌گیری از سابقه طولانی و تجربه بسیار زیادی که در گچ پیدا کرده بودیم تصمیم به تولید سوپر گچ ابزار زنی خجسته نمودیم
که پس از مراحل تحقیق و ررسی بازار و تحقیق در مورد بهترین نوع سنگ گچ‌های موجود در ایران به نتایج خوبی دست یافته و از حدود ۷ سال گذشته مراحل تولید سوپر گچ با موفقیت به پایان رسید
اکنون بخش اعظمی از بازار گچ‌های تهران و کرج در دستان تولید کنندگان پرکفایت خجسته گچ در خصوص گچ سفیدکاری می‌باشد

بررسی چند خصوصیات از گچ مرغوب ساختمانی + لیست قیمت

مقایسه گچ سفیدکاری و گچ زیرکار

گچ ساختمانی تولید شده یا به صورت گچ سفید کاری است یا گچ زیرکار (گچ خاک). نحوه تولید هر دو نوع گچ بسیار شبیه به یکدیگر است. تنها تفاوت آن‌ها این است که برای تولید گچ سفیدکاری، از دستگاه و تجهیزات قوی‌تری برای سرند، آسیاب و تفکیک استفاده می‌کنند.
سنگ گچ مورد استفاده برای تولید گچ سفید، دارای خلوص ۹۸ درصد است.  گچ سفید کاری نسبت به گچ زیر کار زمان گیرش اولیه و گیرش ثانویه (نهایی) بالاتری دارد و در مش‌های ۴۰، ۶۰ و ۱۰۰ تولید می‌شود.

photo11641467515

گچ ممتاز ساختمانی خجسته

گچ ممتاز ساختمانی خجسته از مصالح ساختمانی پودری است که استفاده از آن قدمت بسیار زیادی دارد و امروزه نیز کاربرد عمده آن مربوط به سفیدکاری ساختمان است. از این گچ برای پوشاندن دیوارها و سقف‌ها و هم‌چنین قالب‌بندی المان‌های دکوراتیو استفاده می‌کنند.

این گچ زیردسته سنگ‌های کربناته رسوبی و کلسیم سولفات آبدار است که هم به صورت طبیعی و هم غیر طبیعی می‌توان آن را به دست آورد. برای حصول گچ، سنگ آن را به وسیله دستگاه‌ها و ماشین‌آلات سنگ‌شکن از پوسته زمین استخراج می‌کنند. این سنگ گچ استخراج شده بافتی بلوری دارد و از لایه‌هایی ضخیم تشکیل شده است.
برای از بین بردن تبلور سنگ گچ، پس از استخراج آن را در کوره‌هایی با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد حرارت می‌دهند. این کار آب موجود در سنگ را تبخیر می‌کند و راحت‌تر می‌توان آن را به پودر گچ تبدیل کرد. پس از تبخیر آب، سنگ گچ را با آسیاب‌های مخصوص به صورت پودر قابل استفاده در مصارف ساختمانی به دست می‌آورند. ذرات پودر به دست آمده باید کمتر از ۰.۱۵ میلی‌متر باشد.

پودر گچ به دست آمده رنگی سفید دارد و ممکن است حاوی ناخالصی‌هایی از جنس مواد آلی رس و اکسید آهن باشد. وجود ناخالصی در خاک رس می‌تواند باعث تغییر رنگ آن به خاکستری و خاکستری مایل به آبی، صورتی یا زرد شود. سنگ گچ خالص دارای ۲۰.۹ درصد آب، ۴۶.۶ درصد گوگرد تری‌اکسید و ۳۲.۵ درصد کلسیم اکسید است. وزن مخصوص آن ۲.۲ و سختی آن هم ۲ است.

1556548 RwlNBg r m

تلفن:09121183633

khojastehgach.com وبسایت

کانال اینستاگرام 

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

کنترل کیفیت تولید گچ سمنان خجسته

گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

کنترل کیفیت در کارخانجات تولیدکننده انواع گچ های ساختمانی

کیفیت میزانی است که یک محصول انتظارات مصرف کننده خود را برآورده میسازد و کنترل به معنی اعمال ضوابط و راهنمایی ها در مورد کسی یا چیزی جهت اطمینان از کسب نتایج مورد نظر میباشد.  کیفیت تولید گچ کیفیت تولید گچ

واژه کنترل کیفیت علاوه بر عملیات بازرسی به سایر عملیات از قبیل برنامه ریزی کیفیت ، کنترل کیفیت در حین تولید ، کنترل مواد ورودی ، تجزیه و تحلیل و اقدام چارهجویانه در رابطه با نقص های تولید و تهیه گزارشات مربوط به مسائل کیفی گفته میشود.

کنترل کیفیت نباید به کاربرد محدود واژه ای آن منحصر گردد بلکه باید تمامی فعالیت های لازم جهت به دست آوردن سطح مطلوبی از درستی و بی عیبی محصول را شامل شود. کنترل کیفیت سیستمی است جهت دسترسی به سطح مطلوبی از کیفیت محصول یا یک فرایند تولید و نگهداری آن با برنامه ریزی دقیق ، استفاده از ماشین آلات مناسب ، بازرسی مستمر و عمل اصلاح کننده هرگاه که لازم باشد.

مدیر کیفیت هر واحد تولیدی کارمند آن واحد و نماینده معتمد است که ابتدا توسط اداره استاندارد تایید صلاحیت شده و پس از آن باید به خوبی بر کیفیت سیستم و محصول تولیدی نظارت داشته و با اقدامات پیشگیرانه ، اصلاحی و بهبود ، کیفیت را ارتقا دهد.

IMG 2016 07 28 205552

بازدید از کارخانه ما

مکان یکی از کلیدی ترین قسمت‌های هر کسب و کاری است، و برخی کارآفرینان شهرت خود را در یک نقطه آغازین خاص بدست آورده‌اند.

*جاده سمنان روبروی آرامستان ارامنه کارخانه گچ خجسته*

به دنبال شغل هستید؟

جهت فروش گچ از استانها و نمایندگان خوش نام و فعال برای همکاری دعوت به عمل میگردد.

 

برای خرید به مشاوره نیاز دارید ؟

با ما در تماس باشید:

تلفن دفتر فروش : 02177933655

خط ویژه کارخانه02133851164

موبایل: 09121183633

فکس: 02177933655

وبسایت: khojastehgach.com

ایمیل: [email protected]

[email protected]

 کانال اینستاگرام 

وبلاگ

آدرس: تهران جاده خاوران ، جاده قاسم اباد تهرانچي ، جاده محمود اباد ، كارخانه گچ سمنان خجسته

شاید گفتگو بهتر باشد!

اگر ما میتوانیم به هر روشی یک رابطه همراه با اعتماد متقابل بین کارگر و کارفرما ایجاد کنیم، پس باید فنداسیون این رابطه را به بهترین شکل پایه ریزی کنیم تا در هر زمانی مقاوم و پایدار باشد.

گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

               

سمنان , گچ سوپر کارخانه خجسته سمنان , گچ و خاک مخلوط کارخانه خجسته سمنان , گچ محسن کارخانه گچ خجسته سمنان , ساختمان کارخانه گچ سمنان خجسته , گچ ساختمان کارخانه گچ سمنان خجسته , گچ و خاک مخلوط گچ سمنان خجسته , گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته , گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری , گچ خاک مخلوط در کارخانه گچ سمنان , گچ سفیدکاری در کارخانه گچ سمنان , گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان , گچ سفیدکاری در سمنان , گچ سفید کاری در جاده خاوران , گچ سفید کاری در اتوبان امام رضا , گچ سوپر در سمنان , گچ سوپر در جاده خاوران , گچ سوپر در اتوبان امام رضا

5/5 - (1 امتیاز)

راهنمای این محتوا

دیدگاه خود را بیان کنید

1 دیدگاه برای گچ و خاک مخلوط گچ سفیدکاری گچ سوپر در کارخانه گچ سمنان خجسته

  1. Ahmad Ajorlou

    بالاترین کیفیت و بهترین خدمات با قیمت مناسب و رقابتی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای این محتوا

راهنمای این محتوا